اخبار داغ

با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه؛

دوره دوم مجازی «سبک زندگی اسلامی» در اصفهان برگزار می شود

دوره دوم مجازی «سبک زندگی اسلامی» در اصفهان برگزار می شود
مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره دوم مجازی «سبک زندگی اسلامی» با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه درایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شرکت در دوره برای افراد غیر طلبه بلامانع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون برنامه های فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان، گفت: براساس شرایط  بحران کرونایی و حلول ماه پرفضیلت و مبارک رمضان، دوره «سبک زندگی اسلامی» ویژه طلاب و روحانیون به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان درباره نحوه ثبت نام و برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب در باب سبک زندگی که حدود 30 سؤال را در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی و وضعیت جامعه مطرح کردند، طراحی شده است.

,

وی افزود: طلاب و عموم مردم علاقه مند در سراسر کشور می توانند ابتدا از طریق لینک درج شده در فضای مجازی ثبت نام کرده و سپس به سؤالات در لینک معرفی شده پاسخ دهند.

,

حجت الاسلام امیریان در توضیح مزایای شرکت در دوره سبک زندگی اسلامی، ابراز کرد: امکان دریافت مدرک معتبر از حوزه علمیه و سازمان فنی حرفه ای کشور در پایان دوره، معرفی به عنوان استاد سبک زندگی اسلامی و اعطای جوایز نفیس به نفرات برتر از جمله مزایای شرکت دراین دوره مجازی در ایام ماه مبارک رمضان است.

,

دبیر برگزاری این دوره سبک زندگی اسلامی بیان کرد: محتوا ها به صورت فایل های تصویری پنج دقیقه ای ارائه و آزمون های دوره به صورت مجازی انجام می شوند. همچنین شرکت افراد غیرطلبه هم در دوره با لحاظ شرایط مندرج در لینک ثبت نام بلامانع است.

,

وی در مورد اساتید این دوره افزود: در این دوره سعی شده درهر بخش از افراد متخصص در آن عرصه بهره گرفته شود. در این دوره از 13 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در60 کلیپ استفاده شده است که حدود 6 ساعت به طول انجامیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه