اخبار داغ

امام جمعه همدان در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انصارالحسین(ع):

شهید سلیمانی بزرگترین تهدید برای نفوذ و تسلط آمریکا در خاورمیانه بود

شهید سلیمانی بزرگترین تهدید برای نفوذ و تسلط آمریکا در خاورمیانه بود
آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: شهید سلیمانی مرد میدانی بود که هیچگاه در هدفش دچار تردید نشد و با مقاومت و حضور در میدان زمینه را برای دیپلماسی و تقویت دستگاه دیپلماسی فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، آیت الله حبیب الله  شعبانی،  نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انصارالحسین(ع)، با اشاره به تصمیم امیرالمومنین در انتخاب فردی اصلح برای مذاکره در جنگ صفین گفت: علی(ع) در جنگ صفین اجازه نداد ابوموسی اشعری به مذاکره برود، چرا که می‌دانست او فرد ترسویی است و نمی‌توان به او اطمینان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آیت الله شعبانی در مقایسه شرایط کنونی کشور با آن زمان عنوان کرد: امروز لازم است که عملکرد بعضی از مسئولان را نسبت به عملکرد امیرالمومنین(ع) بسنجیم و آن را تحلیل کنیم.

,

امام جمعه همدان گفت: یکی از قواعد و پایه‌های دین داری، خیر خواه بودن نسبت به جامعه اسلامی است که در شرایط امروز مصداق آن در جامعه، مشارکت در انتخابات است.

,

وی در ادامه با توجه به موضوع انتشار صوتی منصوب به وزیر کشور بیان کرد: همانند اوایل انقلاب که حضرت امام(ره) خطاب به عده‌ای فرمودند شما از آمریکا می‌ترسید، امروز نیز برخی از مسئولان از آمریکا می‌ترسند، البته این ترس را در مقام عمل نشان می‌دهند و به زبان نمی‌آورند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در باره شان و منزلت سردار دلها افزود: شهید سلیمانی مرد میدانی بود که هیچگاه در هدفش دچار تردید نشد و با مقاومت و حضور در میدان زمینه را برای دیپلماسی و تقویت دستگاه دیپلماسی فراهم کرد.

,

آیت الله شعبانی در باره رشادت های شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی بزرگترین تهدید برای نفوذ و تسلط آمریکا در خاورمیانه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه