اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد:

نیروهای تحصیلکرده و اداری کارخانجات اغلب یزدی و بومی هستند

نیروهای تحصیلکرده و اداری کارخانجات اغلب یزدی و بومی هستند
علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: نیروهای تحصیلکرده و اداری کارخانجات اغلب یزدی و بومی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا علمدار یزدی صبح امروز در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار داشت: امسال اتفاقات خوبی در حال وقوع است و سه ابلاغیه از سوی وزارت صمت در راستای مانع زدایی‌های مسیر تولید ارسال شده که این ابلاغیه‌ها بر اساس شرایط و با توجه به پیشنهادات استانها مصوب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: نیروهای تحصیلکرده و اداری کارخانجات اغلب یزدی و بومی هستند اما مشکلاتی در زمینه تامین نیروی کارگر ساده وجود دارد که امیدوارم با تغییر فرهنگ کار، این مشکل برطرف شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد اضافه کرد: با ابلاغیه‌هایی که از سوی وزارت صمت به استانها ارسال شده، گام جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در راستای مانع زدایی از مسیر تولید برداشته شده است.

,

امام جمعه یزد نیز در این دیدار از تلاش‌های رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد تقدیر کرد و گفت: در مسیر تحقق منویات و رهنمودهای رهبری در حوزه تولید آماده حمایت و همکاری با سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد برای رفع مشکلات هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه