اخبار داغ

به دنبال تزریق واکسن به بستگان کارکنان مرکز نگهداری سالمندان درگز؛

ضرورت ورود دستگاه قضا به تخلفات تزریق واکسن کرونا در درگز باشد

ضرورت ورود دستگاه قضا به تخلفات تزریق واکسن کرونا در درگز باشد
روز گذشته خبری مبنی بر تزریق واکسن به بستگان کارکنان مرکز نگهداری سالمندان درگز منتشر شد که بازتاب های مختلفی داشت؛ مسئولان حراست بهزیستی خراسان رضوی و دستگاه قضائی درگز باید برای شفاف شدن حقیقت به جد پیگیر این موضوع باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در این ایام که رنگ بندی کرونایی کشور هر روز تیره تر از روز گذشته می شود، واکسن زدن علیه کرونا یکی از اقدامات جذابی است که همه تلاش دارند به هر نحوی که شده، نام خود را زودتر از سایر دیگران در لیست دریافت کنندگان واکسن قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سریال جا زدن مدیران و اطرافیان آنها به جای پاکبان و افراد مسن و ... و دریافت سهیمه واکسن آنها موضوع داغی است که هر روز خبر این گونه تخلفات از گوشه و کنار کشور به چشم می خورد.

,

گویا برای عده ای اصلا جان پاکبان ها و افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند اهمیتی نداشته و موضوع مهم این است که آنها از شر این ویروس منحوس جان سالم به در ببرند.

,

با اعلام تخصیص سهمیه واکسن به سالمندان و ورود این واکسن ها به شهرستان درگز، روز گذشته خبری عجیب در شهرستان منتشر شد که دور از انتظار مردم بود. آن خبر حکایت از تزریق واکسن به بستگان کارکنان مرکز نگهداری سالمندان درگز داشت.

,

حمیدرضا سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز در این باره گفته که واکسن ها به درخواست بهزیستی شهرستان و با تعدادی که از سوی اداره کل بهزیستی استان اعلام شده بود وارد شهرستان شد و توسط کارکنان واحد بیماری های شبکه بهداشت درگز به مجموعا 58 نفر از سالمندان و کارکنان مرکز که لیست آنها اعلام شده بود تزریق شد.

,

مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی هم در توضیح این خبر گفته که در شهرهای کوچک بسیاری از مراکز به صورت خانوادگی اداره می شود و ممکن است اعضای یک خانواده به عنوان بخشی از کادر مرکز در سامانه ثبت شده باشند. در این صورت تزریق واکسن به آنها ایرادی ندارد اما اگر خارج از لیست اقدام به تزریق واکسن کرده باشند قابل بررسی و پیگیری است.

,

به هر حال امیدواریم حراست بهزیستی استان و دستگاه قضایی شهرستان به جد پیگیر این قضیه باشند تا اگر خدای نکرده سوء استفاده ای در این قضیه صورت گرفته باشد، با فرد یا افراد متخلف به شدت برخورد شود تا شاید این قضیه درس عبرتی باشد برای سایر کسانی که قصد رانت خواری و سوء استفاده از اموال عمومی مردم را دارند.

,

حامد شایسته

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه