اخبار داغ

به نیابت از شهدای منطقه ترشیز بزرگ صورت گرفت؛

طبخ و توزیع ۱۲۱۴ پُرس غذای گرم در کاشمر

طبخ و توزیع ۱۲۱۴ پُرس غذای گرم در کاشمر
فرمانده سپاه کاشمر گفت: هم‌زمان میلاد امام حسن (ع) با همکاری کارکنان سپاه ناحیه کاشمر و خیرین شهرستان، ۱۲۱۴ پرس غذای گرم به نیابت از ۱۲۱۴ شهید منطقه ترشیز بزرگ بین نیازمندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: گره‌گشایی از کار نیازمندان در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی‌بر انجام رزمایش کمک مؤمنانه و حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه در شهرستان کاشمر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هم‌زمان با ولادت امام حسن (ع) که به‌روز اکرام نام‌گذاری شده با همکاری و همراهی کارکنان این نهاد و همچنین خیرین شهرستان برنامه طبخ و توزیع غذای گرم به نیابت شهدای منطقه ترشیز اجرا شد، خاطرنشان کرد: در این روز 1214 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان کاشمر توزیع شد.

,

فرمانده سپاه کاشمر با اشاره به توزیع غذای گرم بین مستمندان شناسایی شده و آسیب‌دیدگان از کرونا خاطرنشان کرد: بسته‌های غذای گرم تهیه شده با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین خانواده‌های محروم، کم‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا در حاشیه شهر کاشمر توزیع شد.

,

وی با تأکید بر اینکه تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای خدمت بیشتر به مردم به ویژه در سال جاری که بر اساس شرایط ویژه کرونا عده‌ای از مردم نیازمند شده‌اند، به همین منظور هر پایگاه مقاومت کار تأمین و توزیع 20 بسته معیشتی را در محلات و روستاهای خود بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه