اخبار داغ

به خیلی چیزها متهم شدم؛

دبیر: بودجه کشتی را به ۱۴۰۱ موکول نکنید/ چانه ورزش کوچک بسته شده است

دبیر: بودجه کشتی را به ۱۴۰۱ موکول نکنید/ چانه ورزش کوچک بسته شده است
رئیس فدراسیون کشتی درحضور رئیس مجلس خواست که بودجه فدراسیون کشتی به سال ۱۴۰۱ ارجاع داده نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده امروز (پنجشنبه) افتتاح شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و همینطور معاونان وزیر ورزش حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس  و وزیر ورزش در ابتدای حضور خود بازدیدی از خانه کشتی شهید صدرزاده داشتند. در پایان مراسم هم آنها دقایقی با خانواده شهید مدافع حرم گفت‌وگو کردند.

,

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: ما چهار زیرساخت اصلی داشتیم که همه آنها برای 25 تا 30 سال آینده بازسازی شد. هر چیزی که به کشتی‌گیر انگیزه می‌دهد در این سالن وجود دارد.

,

وی خطاب به قالیباف عنوان کرد: در قدیم به خاطر بودجه مترو یا بافت فرسوده باید به مجلس می‌رفتیم و لابی می‌کردیم، شما می‌دانید که شرایط سخت بود، حالا شما آن طرف میز هستید و این اتفاقات هنوز وجود دارد. من در کشتی به خیلی چیزها متهم شدم، اگر اعتراض می‌کنم از روی نفس نیست. من اینجا آمدم که کشتی رشد کند.

,
وی ادامه داد: پیش از این بیش از یک و نیم میلیون نفر در کشتی فعال بودند که این میزان در حال حاضر به کمتر از 40 هزار نفر رسیده و تنها دلیل آن این است که پول نداریم و نمی توانیم به هیئت های کشتی کمک کنیم. چین در سال 1988 تصمیم گرفت که رشد اقتصادی کند و نتیجه آن را در المپیک 2008 پکن با کسب عنوان قهرمانی دید
,

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما 51 فدراسیون داریم که در مضیقه  هستند، چرا که چانه ورزش کوچک بسته شده است.  ما با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک جلسات مختلفی برگزار می‌کنیم اما بودجه محدود است. شما با فدراسیون‌ها جلسه بگذارید، کشتی، تکواندو، کاراته، وزنه‌برداری و رشته‌های دیگر مشکل دارند. کشتی مانند فرش، خاویار، نفت و انرژی هسته‌ای بومی است و از دوره هخامنشیان قدمت دارد. خواهش ما این است برنامه ویژه داشته باشید و آن را به 1401 ارجاع ندهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه