اخبار داغ

ظلی: باید پیشکسوتان را از کتابخانه خاطرات بیرون بیاورند

ظلی: باید پیشکسوتان را از کتابخانه خاطرات بیرون بیاورند
فرامرز ظلی در حاشیه مراسم زنده یاد حمید جاسمیان حضور یافت و توضیحاتی را درباره پیشکسوتان فوتبال ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز ظلی پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مراسم یادبود زنده یاد حمید جاسمیان گفت: جا دارد بار دیگر به خانواده مرحوم جاسمیان تسلیت بگویم. ای کاش در زمان حیات بیشتر به یاد پیشکسوتان فوتبال باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ظلی با اشاره به شرایط سخت کرونایی در کشور گفت: متاسفانه روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم. بهتر است با یکدیگر صادق باشیم و به هم راست بگوییم. حمید جاسمیان، همایون بهزادی و... که در بین ما نیستند، بزرگ فوتبال بودند و ما در زمانی که کنار ما بودند قدرشان را ندانستیم.
وی در ادامه اضافه کرد: در زمان ریاست دکتر محمد دادکان یک اتاقی به نام کمیته پیشکسوتان تشکیل شد. بهزای، جاسمیان و بنده حقیر هر روز به فدراسیون می‌آمدیم . کار ما در این کمیته این بود که منزل پیشکسوتانی که فراموش شده بودند را دق الباب می‌کردیم و به مشکلات و گرفتاری آنها رسیدگی می کردیم. متاسفانه وقتی آقای تاج آمد، همین کمیته سه نفره را هم تعطیل کرد. از دکتر عزیزی خادم درخواست دارم که این کمیته مجددا تشکیل شود و یادمان باشد که تاریخ فوتبال ایران را این عزیزان ماندگار کردند.
ظلی همچنین اظهار کرد: موسپیدان فوتبال کشور انسان‌های ارزشمندی هستند که باید همیشه هوای دل آنها را داشت. زیرا بیشترین زمان جوانی و انرژی خود را برای فعالیت در ورزش حرفه‌ای گذاشته‌اند. باید پیشکسوتان را از کتابخانه خاطرات بیرون بیاورند. ممکن است جلد آن‌ها خاکی باشد ولی محتوای پرباری دارند. جامعه فوتبال باید بداند چه کسانی راه را برای کسانی که امروز در سمت های مختلف تکیه زده اند هموار کرده است. 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه