اخبار داغ

تراکتور با اما و اگر صعود کرد، فولاد کیفیت فنی خوبی داشت

یزدی: بیشترین نمره در لیگ قهرمانان آسیا را پرسپولیس گرفت/ استقلال در دفاع و هافبک حداقل یک بازیکن بین المللی نیاز دارد

یزدی: بیشترین نمره در لیگ قهرمانان آسیا را پرسپولیس گرفت/ استقلال در دفاع و هافبک حداقل یک بازیکن بین المللی نیاز دارد
مربی سابق نفت مسجدسلیمان گفت: بیشترین نمره در لیگ قهرمانان آسیا را پرسپولیس گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش یزدی مربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در ارتباط با شرایط نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نمایندگان ایران و فوتبال کشورمان تبریک می گویم که 3 نماینده توانستند به دور بعدی بازیها راه پیدا کنند. به نظر من این مسابقات نکات مثبت و منفی خیلی خوبی داشت؛ از جمله اینکه 4 نماینده مان کادر جوان و ایرانی داشتند و بازیهای نسبتاً خوبی ارائه دادند. علی رغم اینکه شاید بعضی ها تصور نمی کردند مسابقات را به این شکل به پایان برسانیم و 3 نماینده ما بتواند به دور بعدی صعود پیدا کند، این اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره عملکرد تیم های ایرانی افزود: اگر بخواهیم عملکرد تیم هایمان را جداگانه بررسی کنیم، قطعاً بیشترین نمره را می توان به پرسپولیس داد. پرسپولیس اقتدار و شخصیتی که در مسابقات دور قبلی داشت، توانست با خود به یدک بکشد و از تجربه خود به خوبی استفاده کند. پس از این تیم می توان بیشترین نمره را به استقلال داد؛ زیرا علی رغم نوسانات و تغییرات زیادی که با آن روبرو بود، توانست بازیهای خوبی را ارائه دهد.

,

یزدی با اشاره به بازی استقلال – الشرطه خاطرنشان کرد: در بازی دیشب همه نگران بودند. بعد از چند دقیقه اول که استقلال خیلی خوب شروع کرد، در نیمه دوم تلاش کرد بازی را اداره کند. مطمئناً اگر تیم بهتری مقابل استقلال بود، نماینده مان با چالش های بیشتری مواجه می شد. در مجموع عملکرد استقلال را در این دور از مسابقات می توانیم مثبت ارزیابی کنیم؛ اما برای دور حذفی نباید به این گونه فوتبال بازی کردن بسنده کنند. این تیم حتماً باید تقویت شود. به نظر من برای خط دفاعی و خط میانی حداقل یک بازیکن بین المللی نیاز دارد.

,

سرمربی جنوبی فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره تراکتور و فولاد نیز گفت: در خصوص تیم تراکتور تمام اما و اگرها رقم خورد و این تیم به دور بعدی صعود کرد. تراکتور در دو بازی آخر بازی بهتری را به نمایش گذاشت. تیم فولاد منهای دو بازی آخر کیفیت فنی خوبی داشت و انتظار نمی رفت این مسابقات را در این سطح و با کلاس بین المللی بازی کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه