اخبار داغ

نتایج روز دوم مسابقات لیسبون ۲۰۲۱

لیگ جهانی کاراته وان| عباسعلی برای برنز می‌جنگد/ شانس کسب ۴ طلا و برنز دیگر برای کاراته ایران

لیگ جهانی کاراته وان| عباسعلی برای برنز می‌جنگد/ شانس کسب ۴ طلا و برنز دیگر برای کاراته ایران
راهیابی ذبیح الله پورشیب به فینال وزن کمتر از 84 کیلوگرم آقایان، حضور سجاد گنج زاده (وزن بیشتر از 84 کیلوگرم)، رزیتا علیپور (وزن کمتر از 61 کیلوگرم) و حمیده عباسعلی (وزن بیشتر از 68 کیلو گرم) در دیدار رده بندی مهم ترین اتفاقات روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان 2021 در لیسبون(پرتغال) بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در دومین روز از رقابت های کاراته وان لیسبون 2021 نمایندگان ایران شامل، رزیتا علیپور، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی به روی تاتامی رفتند که نتایج آن به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در وزن کمتر از 61 کیلو گرم بانوان؛ رزیتا علیپور قهرمان شایسته ایران راهی دیدار رده بندی شد.علیپور دور اول استراحت داشت. او در دور دوم توانست با نتیجه نزدیک دو بر یک از سد دیانا شوستاک از اوکراین عبور کند. علیپور در دور سوم نیز سه بر صفر مقابل لیما استفانی از برزیل به برتری دست یافت. در دور چهارم علی پور مقابل جیانا لطفی از مصر دو بر صفر شکست خورد و مدال طلا را ازدست داد. با صعود این مصری به فینال علیپور راهی جدول شانس مجدد شد. رزیتا علیپور در ادامه با پیروزی سه بر صفر برابر بیستام سادینی از مراکش به دیدار رده بندی راه یافت. 
,
علیپور فردا(یکشنبه) در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مروه کوبان از ترکیه را پیش رو خواهد داشت.
,
 
,
در وزن کمتر از 84 کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسید. پورشیب در دور نخست استراحت داشت. او در دور دوم در دیداری یک طرفه ده بر صفر مقابل ولید ایورگا از رومانی برنده شد. کاپیتان ایران در دور سوم به نتیجه یک بر یک مقابل آندره تروشانکو رسید و در هانتی به برتری رسید تا گامی بلند به سوی طلا بردارد. پورشیب در دور چهارم مقابل والری چوبتار از اوکراین در سنشو(3-3) برنده شد. او در دیدار پای فینال پنج بر صفر از سد فاروق عبدالسلام گذشت تا چشم به مدال طلای این رقابت ها داشته باشد.
,
ذبیح الله پورشیب در دیدار نهایی ریتارو آراگا از ژاپن را پیش رو دارد. این دیدار فردا( یکشنبه) برگزار خواهد شد.
,
 
,
در وزن بیشتر از 84 کیلو گرم آقایان، سجاد گنج زاده قهرمان ارزنده کشورمان راهی دیدار رده بندی شد. او در دور دوم توانست با نتیجه قاطع هشت بر صفر از سد رواری داگال از ایرلند عبور کند. آلکسی ودچیتس از بلاروس در دور سوم رقیب سجاد بود که نتیجه هفت بر سه به سود گنج زاده شد. قهرمان ایران در دور چهارم با نتیجه دو بر یک آنجلو کواسیک از کرواسی را برد تا یک گام به مدال طلا نزدیک تر شود. اما در بازی پای فینال گنج زاده در برابر گوگیتا ارکانیا از گرجستان به نتیجه ای بهتر از 3-3 دست نیافت و در سنشو دیدار را واگذار کرد.
,
 
,
گنج زاده فردا(یکشنبه) برای کسب مدال برنز در مقابل مهدی فیلالی از فرانسه به میدان خواهد رفت.
,
 
,
در وزن بیشتر از 68 کیلو گرم بانوان؛ حمیده عباسعلی در دور اول استراحت داشت. او در دور دوم به دلیل عدم حضور اکیلا شعبان از مصر هشت بر صفر برنده شد. عباسعلی در دور سوم مقابل ماریا تورس از اسپانیا یک بر صفر شکست خورد. با راهیابی تورس به فینال عباسعلی وارد جدول شانس مجدد شد. او در این مرحله ابتدا با نتیجه چهار بر یک مقابل شارلوت گریم از المان برنده شد. عباسعلی برای راهیابی به دیدار رده بندی فابیان کوفمن از سوییس را پیش رو داشت که با پیروزی پنج بر صفر مقابل او به هدفش رسید.
,
 
,
حمیده عباسعلی فردا برای کسب مدال برنز به مصاف الینا چاتزیلادو از یونان می رود.
,
 
,
فردا در روز پایانی مسابقات، ذبیح الله پورشیب و بهمن عسگری برای کسب نشان طلا؛ سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و سارا بهمنیار برای کسب نشان برنز با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه