اخبار داغ

شهردار مزداوند:

۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی بهره‌برداری می‌شود

۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی بهره‌برداری می‌شود
گل محمدی گفت: ۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی فعال تا پایان بهار در شهر مزداوند به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گل محمدی، شهردار شهر مزداوند در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی فعال تا پایان بهار در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: ۵ پروژه عمرانی از ۳ محل اعتباری برابر با برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

شهردار مزداوند خاطرنشان کرد: ساخت پارک محله امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی، تکمیل فاز یک پیاده روسازی دیوار ساحلی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و المان شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی از پروژه‌های در دست اجرا است.

,

وی تصریح کرد: همچنین تکمیل فاز یک پارک گردشگری- تفریحی غار مزداوند با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی و روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی (نقشه‌برداری و تامین قیر انجام شده) از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اجرا است که تا پایان بهار ۱۴۰۰ با سایر پروژه‌های یادشده به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

,

گل محمدی بیان کرد: رویکرد مدیریت شهری مزداوند، جهش خدمت به شهروندان برابر با راهبردهای بلند مدتی بوده که برنامه‌ریزی شده است.

,

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری- تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه