اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان:

۳ هزار واحد مسکن محرومین استان اصفهان امسال بهره برداری می‌شوند

۳ هزار واحد مسکن محرومین استان اصفهان امسال بهره برداری می‌شوند
مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان از آغاز عملیات ساخت ۹۷ درصد واحدهای مسکونی مشمول طرح احداث سه هزار واحد مسکن محرومین در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز از سهمیه احداث سه هزار واحد مسکن برای نیازمندان در قالب طرح «مسکن محرومین» خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

غلامحسین خانی عنوان کرد به همین منظور 4012 خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی و مورد ارزیابی واقع شدند که در این بین برای سه هزار و 557 خانوار پرونده تشکیل شد و از آن جا که سهمیه استان سه هزار مسکن بود، سه هزار نفر از این بین جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های مربوطه معرفی شدند.

,

وی اظهار کرد: 97 درصد از ثبت نام شوندگان در این طرح عملیات ساخت و ساز را آغاز کرده و 425 واحد مسکونی به مرحله قابل سکونت رسیده‌اند.

,

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: 90 میلیارد تومان برای این طرح به عنوان کمک بلاعوض به خانوارهای ثبت نام شده در استان اصفهان در نظر گرفته شده است، که تاکنون 44 میلیارد و 185 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

,

محسن قوی بیان، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، پیش از این گفته بود: در پایان تیرماه ۱۴۰۰، واحدهای مسکن محرومان استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

میزان تسهیلات بانکی مسکن محرومان استان اصفهان ۱۵۰ میلیارد تومان و بلاعوض آن ۹۰ میلیارد تومان است و برای هر واحد مسکونی که حداکثر زیر بنای ۶۰ متر را رعایت کرده باشد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پیش‌بینی شده است.

,

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی -رحمة الله علیه- به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه