اخبار داغ

در پی انتشار گزارشی صورت گرفت؛

اعلام آمادگی بانک کشاورزی برای مساعدت و راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی مرغ گوشتی

اعلام آمادگی بانک کشاورزی برای مساعدت و راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی مرغ گوشتی
بانک کشاورزی در راستای مساعدت با اعضا شرکت جهت راه اندازی مجدد آن مکرر با اعضای شرکت (پسران مرحوم رحیمی) جهت برگرداندن ملک با آنها مذاکره شفاهی و کتبی کرد وحتی چندین جلسه در این خصوص در اتاق بازرگانی تشکیل و بانک کشاورزی آمادگی خود را جهت برگرداندن ملک در جهت راه اندازی و تولید به نامبردگان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، این پایگاه اطلاع رسانی در مورخه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ متنی را با عنوان «باز هم بدهی بانکی ترمز تولید را کشید/خارج شدن واحد تولیدی مرغ گوشتی شهرستان انار از چرخه تولید» منتشر کرد که خوشبختانه در این راستا بانک کشاورزی که طرف اصلی این شرکت بود جوابیه ای به شرح ذیل ارسال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شرکت تعاونی مرغ گوشتی رضوان در سال ۱۳۷۷ با مدیریت رمضان رحیمی نسبت به اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی شعبه انار اقدام می کند.

,

با توجه به عدم بازپرداخت تسهیلات توسط شرکت، در راستای مساعدت با نامبرده و به جهت همکاری در زمینه تولید، چندین مرتبه نسبت به تعیین تکلیف بدهی و اعطاء مهلت به نامبرده از جمله تمدید تسهیلات در سال ۸۱ ، عدم پیگیری و متوقف کردن پرونده اجرائیه صادره در سال ۸۷ توسط بانک استفاده از دستورالعمل بند «د» تبصره ۱۱ بودجه سال ۹۴ و نهایتا مختومه نمودن پرونده اجرایی، استفاده از دستورالعمل بند «و» تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۹۵ اقدام کرده است.

,

با توجه به غیرفعال بودن واحد تولیدی و عدم تعیین تکلیف بدهی علیرغم مساعدت های متعدد، بانک ابتدا در سال ۱۳۸۷ نسبت به صدور اجرائیه اقدام می کند و متعاقبات جهت همکاری و فعال شدن طرح نسبت به تعیین تکلیف بدهی و مختومه نمودن پرونده اجرایی اقدام می کند.

,

لیکن متاسفانه علیرغم مساعدت های مطروحه نه نسبت به فعال سازی مرغداری اقدامی صورت پذیرفت و نه بدهی بانک پرداخت شد و با فوت مرحوم رمضان رحیمی مدیرعامل شرکت و عدم هرگونه اقدامی توسط سایر اعضا شرکت در راستای تعیین تکلیف بدهی و بازگرداندن حقوق بیت المال بانک ناگزیر نسبت به صدور اجراییه در سال ۹۷ اقدام کرد.

,

تشریفات اجرایی توسط واحد اجرای ثبت شهرستان انار انجام و نهایتا در مورخ ۲۷ شهریور ۹۸ میزان ۲/۸۸۴۰ سهم از ۶ سهم مرغداری به تملک بانک در می آید.

,

بانک کشاورزی در راستای مساعدت با اعضا شرکت جهت راه اندازی مجدد آن مکرر با اعضای شرکت (پسران مرحوم رحیمی) جهت برگرداندن ملک با آنها مذاکره شفاهی و کتبی نمود وحتی چندین جلسه در این خصوص در اتاق بازرگانی تشکیل و بانک کشاورزی آمادگی خود را جهت برگرداندن ملک در جهت راه اندازی و تولید به نامبردگان داده است.

,

لیکن مشارالیه از آنجا که قصد و یا توان راه اندازی واحد تولیدی را نداشتند هیچ اقدامی نکردند.

,

لذا وضعیت واحد تولیدی در حال حاضر نتیجه عدم مدیریت مدیران شرکت بوده و خشکی درختان و فرسوده شدن ماشین آلات و … ربطی به تملک نداشته و چاه آب واحد هرگز توسط بانک کشاورزی پلمپ نشده است.

,

همچنین پس از تملک، ملک مذکور به طور کامل در تصرف نامبردگان قرار داشته و تاکنون کوچکترین اقدامی در جهت جلوگیری از فعالیت واحد صورت نپذیرفته است.

,

, ,

پایگاه اطلاع رسانی راه آرمان، از کلیه دست اندرکاران از جمله ریاست بانک کشاورزی، مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ گوشتی رضوان، اتاق بازرگانی و ریاست شرکت های تعاونی روستایی دعوت می کند تا با حضور خود در دفتر این پایگاه به سوالات مطرح شده پاسخ داده و در صورت لزوم با مساعدت مسئولان چاره ای جهت بازگشت این شرکت تعاونی به چرخه تولید اندیشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه