اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان در حد حرف نباشد/ رهاشدگی فضای مجازی و کمبود کلاس درس دغدغه فرهنگیان است

وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان در حد حرف نباشد/ رهاشدگی فضای مجازی و کمبود کلاس درس دغدغه فرهنگیان است
خسروی گفت: امیدوارم وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان و افرادی که برای مقام معلم ارزشی قائل هستند، فقط در حرف خلاصه نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام معلم در بیرجند، با اشاره به شب قدر و شب ضربت خوردن امیرالمومنین(ع) اظهارکرد: به تعبیر رسول اکرم(ص)، شناخت حضرت علی(ع) کار خدا و پیغمبر است، ولی همه ما موظفیم به طور مستقیم یا غیرمستقیم، در فضای حقیقی یا مجازی، امام شناسی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به مناسبت روز معلم نیز، گفت: شهید مطهری الگوی خوبی برای تمام افرادی است که می خواهند در کسوت معلمی باشند، هم از لحاظ کمی که ایشان حدود 60 کتاب نوشته است و هم از نظر کیفی که ایشان تاکید می کرد؛ هر وقت خواستم کار فرهنگی انجام دهم، نیاز جامعه را در نظر گرفتم. یعنی باید بر اساس نیاز جامعه و با شناخت زمان زحمت کشید.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: همه معلمان و افرادی که کار تعلیم و تربیت افراد را به عهده دارند، باید  از الگوهای زمان شناسی، نیازشناسی، پرکاری با ترکیب معنویت شهید مطهری، پیروی کنند.

,

شهید مطهری؛ مبنای فکری مکتب حاج قاسم

, شهید مطهری؛ مبنای فکری مکتب حاج قاسم, شهید مطهری؛ مبنای فکری مکتب حاج قاسم,

خسروی تصریح کرد: شهید مطهری معلمی بود که اکنون حدود 40 سال از شهادت او می گذرد،اما اکنون شخصیتی مثل مقام معظم رهبری درخصوص او اعتراف می کند که آثار شهید مطهری، مبنای فکری جمهوری اسلامی است و به جامعه تذکر می دهد که مطهری معلم دیروز، امروز و فردای ماست. در واقع این نشان دهنده هنر و آثار ماندگار شهید مطهری است. 

,

وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی نیز فرمودند که؛ شهید سلیمانی یک مکتب است. اما قطعا مبنای فکری این مکتب، فرمانده میدان فرهنگی؛ یعنی شهید مطهری است.

,

دشمن پرچم خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی ما نصب کرده

, دشمن پرچم خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی ما نصب کرده, دشمن پرچم خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی ما نصب کرده,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از جاهایی که اگر مدیریت نشود؛ آسیب زا است، فضای آموزشی در هر مقطع سنی و تحصیلی است، گفت: با توجه به مجازی شدن فضای آموزشی، متاسفانه در شرایط موجود دشمن پرچم خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی ما نصب کرده است. همین موضوع هم باعث شد که مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی خودتاکید کردند که فضای مجازی رها است و عده ای هم به این رها بودن افتخار می کنند، در حالی که دیگران این فضا را مدیریت و قوانین خاصی برای آن دارند.

,

معلمی فقط بیان صرف چند فرمول و مفهوم نیست

, معلمی فقط بیان صرف چند فرمول و مفهوم نیست, معلمی فقط بیان صرف چند فرمول و مفهوم نیست,

خسروی ادامه داد: معلمی که شغل خدا و پیغمبر است، حتما شرایطی هم دارد. در واقع افرادی می توانند در مقام خدایی و نبوت این مسیر را طی کنند که به شناخت خدا، خودشناسی و عواملی که می تواند فرد را از دین خارج کند، رسیده باشند

,

وی تصریح کرد: معلمین پدران معنوی جامعه و امت هستند، اما قطعا معلمی فقط بیان صرف چند فرمول، مفهوم و مطلب آموزشی نیست.

,

وعده های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان در حد حرف نباشد

, وعده های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان در حد حرف نباشد, وعده های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان در حد حرف نباشد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلم هم مانن بقیه نیاز به معاش، مسکن و آرامش دارد، گفت: امیدوارم وعده های مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگیان و افرادی که برای مقام معلم ارزشی قائل هستند، فقط در حرف خلاصه نشود.

,

رهاشدگی فضای مجازی و کمبود کلاس درس دغدغه فرهنگیان است

, رهاشدگی فضای مجازی و کمبود کلاس درس دغدغه فرهنگیان است, رهاشدگی فضای مجازی و کمبود کلاس درس دغدغه فرهنگیان است,

خسروی تاکید کرد: متاسفانه امروز دغدغه های معلمین استان زیاد است که یکی از این دغدغه ها کمبود کلاس های آموزشی و همچنین رهاشدگی فضای مجازی است. در حالی که باید معلم  کار تخصصی خود یعنی تعلیم و تربیت را انجام دهد و دیگرانی هم این فضا را مدیریت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز برخی از فرهنگیان از جمله فرهنگیان بیرجندی ساکن در سایت فرهنگیان، حتی در مسائل اولیه خود مثل مسکن هم با مشکل مواجه هستند، افزود: اینکه یک معلم پس از 30-40 سال خدمت با چنین مشکلاتی مواجه باشد، پذیرفته نیست.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع وقتی معلم مشکلاتی مثل معیشت، حقوق، رتبه، مسکن، استخدام و ... داشته باشد، قطعا آرامش لازم برای تدریس و تربیت لازم را هم نخواهد داشت که باید همه مسئولان استانی و ملی در رفع این مشکلات به وظایف خود عمل کنند.

,

خسروی بیان کرد: امیدوارم بنده هم بتوانم در تصویب قوانین یا نظارت بر حسن اجرای آن وظیفه خود را در مقابل معلمان و پدران معنوی جامعه انجام دهم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه