اخبار داغ

گرفتن میزبانی توسط بحرین از نفوذ این کشور در AFC نشان دارد؛

مدیرروستا: بازیکن‌سالاری در تیم ملی رواج پیدا کرده/ نباید به ملی‌پوشان استرس وارد کنیم

مدیرروستا: بازیکن‌سالاری در تیم ملی رواج پیدا کرده/ نباید به ملی‌پوشان استرس وارد کنیم
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس می‌کنم تا حدودی بازیکن سالاری در تیم ملی فوتبال رواج پیدا کرده است و این مسئله می‌تواند یک آفت برای این تیم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر مدیر روستا، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره میزبانی بحرین در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: گرفتن میزبانی توسط بحرین از نفوذ این کشور در AFC نشان دارد و با این کار قصد تضعیف روحی و روانی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را دارند. در گذشته نیز این رفتار‌ها را داشتند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم ملی ما نتایج لازم را کسب نکند. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان کاملا حرفه‌ای هستند و باید این مسئله را به کل تیم انتقال دهند تا ان شاءالله در بحرین امتیازات لازم را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: احساس می‌کنم تا حدودی بازیکن سالاری در تیم ملی فوتبال رواج پیدا کرده است و این مسئله می‌تواند یک آفت برای این تیم باشد. ملی پوشان با سابقه‌تر تیم ملی باید همه بازیکنان  را همدل کنند تا در بازی‌های پیش رو با همبستگی تیمی بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.
,
 
,
مدیر روستا درباره گلی که در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ به چین زد، گفت: من گل‌های زیادی در بازی‌های باشگاهی و ملی زده ام، اما مردم پس از ۲۶ سال هنوز هم که من را در کوچه و خیابان می‌بینند گلی که به چین زده ام را به یاد دارند و خدا را شاکرم که مردم خاطره خوشی از من دارند.
,
 
,
ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی ایران و استرالیا در پلی آف جام جهانی ۱۹۹۸ بیان کرد: تماشاگران استرالیایی به سرود ملی کشورمان بی احترامی کردند و گل اول را که به ما زدند با حالتی تمسخرگونه به ما نگاه می کردند. پاره کردن تور دروازه تیم ملی ما توسط تماشاگر استرالیایی و اعتماد به نفسی که احمد رضا عابدزاده داشت، همه این اتفاقات باعث شدند ما به جام جهانی ۱۹۹۸ صعود کنیم. پس از این که داور سوت پایان بازی را زد، هر کدام از بازیکنان به یک طرف می‌دویدند و حمید استیلی و علی دایی ساندرو پل، داور بازی را در آغوش گرفتند.
,
 
,
مدیر روستا درباره این که چه انتظاری از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان دارد، اظهار کرد: چشم‌های همه ما به ساق‌های آن ها است و خوشحالی مردم در گروی کسب نتایجی است که تیم ملی در این برهه خاص می‌گیرد. البته ما نباید به بازیکنان تیم ملی استرس بدهیم، اما بازیکنان باید بدانند که دل هشتاد میلیون ایرانی با آن ها است.
,
 
,
وی نهایتاً گفت: ما ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده ایم که در همه زمینه‌ها مرد روز‌های سخت هستیم و مطمئنا بازیکنان تیم ملی می‌توانند از گروهشان صعود کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه