اخبار داغ

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

محور ایرانشهر- بم کماکان مسدود است/ بیشترین خسارت بارندگی در زیرساخت های جاده ای، کشاورزی، برق و روستایی

محور ایرانشهر- بم کماکان مسدود است/ بیشترین خسارت بارندگی در زیرساخت های جاده ای، کشاورزی، برق و روستایی
علیرضا شهرکی گفت: در بارندگی اخیر بیشتر محورهای مسدود شده بازگشایی شد، اما مسیر ایرانشهر- بم به علت تخریب پل همچنان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شهرکی، مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: شب گذشته به دلیل بارندگی برخی از مسیرهای مواصلاتی استان مسدود شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های واصله تا صبح امروز بسیاری از مسیرهای مسدود بازگشایی شده و تنها مسیر ایرانشهر به بم حد فاصل بزمان به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به علت تخریب پل کماکان در ساعات پایانی شب کماکان مسدود است و نیروها در حال تلاش برای بازگشایی آن هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در باقی مسیرها به دلیل فروکش کردن آب دغدغه چندانی وجود ندارد و انسداد موقت وجود داشت که با فروکش کردن آب اقدامات لازم برای بازگشایی انجام شد، اما در بارندگی های اخیر تعدادی از جاده ها و زیرساخت های برق دچار خسارت شدند.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین 2 خودرو گرفتار آب شدند، زیرساخت های کشاورزی، روستایی، آب شهری و قنوات خسارت دیده است که هنوز جمع بندی نهایی آن انجام نشده است.

شهرکی اظهار کرد: بر اساس گزارش های واصله خسارت ها مالی بوده و تاکنون خسارت جانی در بارندگی های اخیر گزارش نشده است، فرمانداری های شهرستان تاکنون گزارش رسمی در خصوص خسارت جانی احتمالی اعلام نکرده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه