اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

به کارگیری ۹۸ پرستار در بیمارستان های خراسان شمالی در ایام کرونا

به کارگیری ۹۸ پرستار در بیمارستان های خراسان شمالی در ایام کرونا
قاسم بیانی با اشاره به اینکه در ایام کرونا تاکنون 121 نیرو در بیمارستان های استان به کارگیری شده اند، گفت: از این تعداد 98 نفر پرستار و 23 نفر در بخش خدماتی بیمارستان ها بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون باتوجه به احساس نیاز در بیمارستان ها، جهت رفع کمبود ها تعداد ۱۲۱ نفر نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان های خراسان شمالی به کارگیری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون باتوجه به احساس نیاز در بیمارستان ها، جهت رفع کمبود ها تعداد ۱۲۱ نفر نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان های خراسان شمالی به کارگیری شدند.,

 

,

وی ادامه داد: از این تعداد نیروی انسانی، ۹۸ نیروی پرستار و ۲۳ نیروی خدماتی بودند که برای ترمیم کادر درمانی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیمارستان های سطح استان افزوده شدند.

,

 

,

بیانی اضافه کرد: نیروهای به کار گرفته شده شامل نیروهای استخدامی و نیروهای تمدید طرح و قراردادی هستند.

,

 

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به موج چهارم کرونا و افزایش تعداد بیماران مبتلا در صورت نیاز به نیروی پرستار از افراد بیشتری دعوت به همکاری خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه