اخبار داغ

روحانی در جلسه شورایعالی اقتصادی سران قوا:

عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ شب های قدر فرصتی مناسب برای حرکت در مسیر اصلاح و رستگاری است

عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ شب های قدر فرصتی مناسب برای حرکت در مسیر اصلاح و رستگاری است
پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بعد از ظهر دوشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد و در این جلسه وضعیت بازار سرمایه و راهکارهای بهبود این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در جلسه امروز با توجه به تاکید سران قوا بر ارائه راهکارها و اتخاذ سیاست های لازم برای رفع مشکلات در بازار سرمایه و رونق و توسعه آن، پیشنهادهای وزارت امور اقتصادی و دارایی که از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار تهیه و در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورد بررسی قرار گرفته است، مطرح و به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تقویت مالی صندوق تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از سرمایه های خرد و رونق بازار سرمایه و رفع ممنوعیت اعطای تسهیلات بانکی برای خرید سهام توسط شرکت های سرمایه گذاری و کارگزاری ها از جمله پیشنهادهایی بود که در راستای تقویت بازار سرمایه و بهبود آن مورد تصویب شورایعالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.
,
 
,
تقویت حضور بانک ها در بازار بورس با هدف حمایت از سرمایه گذاران خرد از دیگر پیشنهادهایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد مربوط به منظور جبران زیان خریداران واحد های سرمایه گذاری عرضه شده توسط دولت مورد بررسی و تصویت قرار گرفت.
,
 
,
رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت شب های قدر و فرصت بهره مندی از فیوضات معنوی این شب ها برای حرکت در مسیر اصلاح و رستگاری، اظهار امیدواری کرد که امت اسلامی بویژه مردم مومن ایران همانند گذشته از برکات شب های عزیز قدر، بهره مند شوند.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی همچنین با اشاره به شب شهادت جانگداز و مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع)، گفت: همه باید تلاش کنیم به عنوان پیروان و عاشقان آن امام همام در مسیر واقعی حق گام برداریم.
,
 
,
روحانی، امیر المومنین علی(ع) را شهید راه عدالت خواند و افزود: عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید همه تلاش ها و برنامه ریزی ها در مسیر تحقق این آرمان بزرگ و مهم استمرار یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه