اخبار داغ

ماموستا قادری:

زندان تنها راه حل برخورد با متهمان نیست

زندان تنها راه حل برخورد با متهمان نیست
امام جمعه پاوه گفت: زندان تنها راه حل برخورد با متهمان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله، ماموستا ملاقادر قادری در حاشیه مراسم انس با قران کریم که در محل زندان شهرستان پاوه و با حضور مسئولان شهرستان و استان برگزار شد، اظهار داشت: روز معل و یاد معلم بزرگ انقلاب اسلامی شهید مطهری را گرامی می دارم و از معلمان عزیز و گرامی که در طول دو سال شیوع کرونا متحمل زحمات زیادی شده اند تقدیر و تشکر دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

وی با اشاره به شهادت حضرت علی(ع) افزود: امام علی(ع) بنا به تصمیم پدر بزرگوارشان در دوران جوانی به حضرت محمد(ص) سپرده شد که در خانه خدیجه زندگی را شروع کند و از آن  لحظه  تا زمانی که در محراب مسجد کوفه بدست جاهلی از جاهلان خوارج شهید شدند و فزت و رب الکعبه را را زمزمه کردند تمام  حیاتشان خیر و برکت، ادب و درس عبرت بود.

,

ماموستا قادری در ادامه بیان اینکه زندان مکانی است که گاها انسانهای بی گناه در اثر توطئه و دشمنی و دوستان ناباب گرفتارش می شوند، گفت: در گذشته که حضرت یوسف پیامبر و فرستاده خداوند بودند با بی گناهی مدت هفت سال عمر خود را در زندان سپری کرد.

,

وی اضافه کرد: حضرت یوسف پس از آزادی از زندان آن را قبرستان، قبور احیاء همچنین منزل حزن و ناراحتی و محل درس و عبرت تعبیر کرده است.

,

امام جمعه پاوه گفت: زندان پاوه به حقیقت یک مدرسه است و مسئولین زندان نیز همانند یک معلم با زندانیان برخورد می کنند .

,

ماموستا قادری با بیان اینکه زندان تنها راه حل برخورد با متهمان نیست، تصریح کرد: امروز مشکل ۸۰ الی ۹۰ درصد زندانیان پاوه مالی است که در این راستا انجمن زندان پاوه و دادستان نیز زحمات زیادی کشیده اند.

,

وی افزود: مردم و مسئولین ما در کنار رهبر معظم انقلاب نسبت به اهداف دشمن بیدار هستند اما باید این را نیز مد نظر داشته باشیم که وارد کردن اسلحه به کشور از مواد مخدر هم خطرناک تر است.

,

ماموستا قادری گفت: باید دو انجمن حمایت از زندانیان و انجمن حمایت بعد از آزادی زندانیان را برای زندانیان مورد توجه قرار گیرد زیرا زندانیانی که از زندان آزاد می شوند باید مورد حمایت قرار گرفته تا مانع انجام مجدد ارتکاب جرم از جانب آنها شویم.

,

مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: در مجموعه زندان ها یک مرکز مراقبت برای زندانیان داریم که زندانیان می توانند در زندان از طریق فنی و حرفه ای به کسب مهارت اقدام کنند .

,

پوریانی افزود: این مرکز مراقبت می تواند تسهیلاتی را به افرادی که توانایی شغل و حرفه ای دارند، ارائه دهد .

,

وی گفت: موضوع مهمی که در کرمانشاه وجود دارد فرهنگ شغل و کار است در واقع حدود یک هزار نفر از زندانیان ما می توانند شغل و حرفه خاصی را می  انجام دهند که به یک مبحث علمی نیاز دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه