اخبار داغ

تقدیر فیبا آسیا از عملکرد ملی پوشان جوان بسکتبال در رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال

تقدیر فیبا آسیا از عملکرد ملی پوشان جوان بسکتبال در رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال
دفتر منطقه ای فیبا آسیا طی نامه ای خطاب به رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و کشورهای صعود کننده از عملکرد ملی پوشان نوجوان ایرانی در صعود به بخش جهانی رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال انتخابی قاره آسیا طی هفته گذشته با حضور ملی پوشان نوجوان ایران در ۲ بخش پسران و دختران در تهران به صورت آنلاین برگزار گردید که پس از بررسی نتایج و امتیازات هر دو تیم به عنوان صدرنشین از گروه‌های خود در منطقه آسیا به مسابقات جهانی رویداد مهارتی صعود کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی دختران و پسران زیر ۱۵ سال ایران با ترکیب ۵ بازیکن در هر دو رده موفق شد با ثبت بهترین امتیاز زمانی و مهارتی بالاتر از استرالیا و فلسطین در گروه دختران و بالاتر از لبنان، ساموا و گوام در بخش پسران به مرحله بعد قدم گذارد. عملکرد شایسته نوجوانان مستعد ایرانی توسط فیبا آسیا مورد تقدیر و تمجید قرارگرفته است.

,

گفتنی است؛ محمد دوست، داور خوشنام و بین المللی کشورمان از سوی فیبا آسیا به عنوان نماینده فنی عهده‌دار قضاوت و ثبت امتیازات بود.

,

رویداد مهارت‌های فردی تحت عنوان Skills Challenge با رویکرد شناسایی استعدادهای بسکتبال، توسعه این رشته جذاب در مناطق و ‌کشورهای مختلف و نیز پشتوانه‌‌سازی برای تیم‌های ملی بزرگسالان برگزار می‌گردد و سال ۲۰۱۹ نیز در رده سنی زیر ۱۷ سال برگزار شد.

, Skills Challenge,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه