اخبار داغ

امام جمعه موقت اراک:

رزمایش کمک مومنانه فرهنگ سخاوت و بخشندگی در جامعه را افزایش می دهد

رزمایش کمک مومنانه فرهنگ سخاوت و بخشندگی در جامعه را افزایش می دهد
حجت الاسلام عبدالهی گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ سخاوت و بخشندگی در همه ابعاد در جامعه طنین انداز شود و برگزاری رزمایشات مومنانه می تواند این فرهنگ را توسعه و ترویج دهد و رسانه ها باید در این راستا به خوبی نقش آفرینی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام قاسم عبداللهی امام جمعه موقت اراک عصر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه خادمیاران رضوی اراک گفت:امیرالمومنین(ع) مظهر سخاوت و بخشندگی است و برگزاری این رزمایش در روز شهادت حضرت قطعا می تواند آثارو برکات بسیار فراوانی داشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: رفع نیازهای اساسی مردم و سخاوت در مقابل یکدیگر و خصوصا نیازمندان سیره و رفتار امیرالمومنین(ع) است و برگزاری اینگونه رزمایشات بسیار می تواند در راستای ترویج راه، مکتب و سیره امیرالمومنین(ع) موثر باشد.

,

امام جمعه موقت اراک اظهار کرد: رزمایش های کمک مومنانه در راستای عمل به فرمایش های حکیمانه مقام معظم رهبری در کشور راه اندازی شد و خوشبختانه ملت ایران در این آزمون بزرگ خوش درخشیدند.

,

وی اضافه کرد: یکی از اقشاری که در طول این مدت به خوبی در صحنه خدمت رسانی حاضر شدند خادمیاران آستان مقدس حضرت رضا(ع) بودند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا با انجام اقدامات مختلف آسیب های بیماری کرونا را کاهش دادند.

,

عبداللهی بیان کرد: سخاوت و بخشندگی امنیت جامعه را افزایش می دهد و زمینه پیشرفت کشور را فراهم می کند و امروز همه باید برای تقویت فرهنگ سخاوت و بخشندگی تلاش کنیم چراکه تقویت این فرهنگ آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: رزمایش های کمک مومنانه یک فرهنگ مبتنی بر ارزش های اسلامی است که ملت ایران با روحیه انقلابی توانستند این فرهنگ را فراگیر کنند و امروز می بینیم که نهضت مومنانه در بسیاری از ابعاد و عرصه ها راه افتاده است.

,

امام جمعه موقت اراک گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ سخاوت و بخشندگی در همه ابعاد در جامعه طنین انداز شود و برگزاری رزمایشات مومنانه می تواند این فرهنگ را توسعه و ترویج دهد و رسانه ها باید در این راستا به خوبی نقش آفرینی کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: سخاوت و بخشندگی باروحیه انقلابی عجین شده و ملت ایران با همین روحیه توانستند بسیاری از تهدیدات در ایام کرونا را از جامعه رفع کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه