اخبار داغ

شعبانی بهار:

ملی پوشان ریکرو ایران اواخر به رقابت‌های جام جهانی اعزام می‌شوند

ملی پوشان ریکرو ایران اواخر به رقابت‌های جام جهانی اعزام می‌شوند
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در رابطه با وضعیت ملی پوشان این رشته ورزشی قبل از رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ، در رابطه با واکسیناسیون ورزشکاران پارالمپیکی، بیان کرد: از مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تشکر می‌کنم که شرایط تزریق واکسن‌ کرونا به ملی پوشان را مهیا کردند. این واکسیناسیون از لحاظ روحی و روانی و حتی مدیریتی کار ما و ورزشکاران را راحت‌تر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در ادامه گفت: واکسیناسیون کار بسیار مهمی بود، مخصوصا برای تیراندازان که در تکاپوی کسب سهمیه المپیک هستند که با همت وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
,
شعبانی بهار تصریح کرد: تاکنون در بخش ریکرو یک سهمیه کسب کرده ایم. ملی پوشان ریکرو اواخر اردیبهشت عازم مسابقات جام جهانی سوئیس می شوند. دیگر رقابت مهم ریکرو در خرداد ماه برگزار می شود که تیم های ملی آقایان و بانوان ما در بخش تیمی شانس این را خواهد داشت تا سهمیه کسب کنند.
,
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: وضعیت ما در پارالمپیک متفاوت است. تاکنون 6 سهمیه گرفته ایم. اردوی ملی پوشان هم اکنون در تهران و کیش در حال برگزاری است و شرایط بسیار خوبی داریم.
,
او با اشاره به نتایج ضعیف کمانداران در رقابت های بین المللی ترکیه گفت: مسابقات ترکیه محک خوبی برای ورزشکاران ما بود. قبل از برگزاری این مسابقه در یک اردوی مشترک بودیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه