اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی:

گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
هیهات گفت: بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی برای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان منتظر ابلاغ دستورالعمل است و به محض ابلاغ این طرح در خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: طی جلسه‌ای که روز یکشنبه در تهران بین سپاه و وزارت بهداشت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده، مباحثی در خصوص گام پنجم طرح شهید سلیمانی مطرح شده است.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی برای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان منتظر ابلاغ دستورالعمل است و به محض ابلاغ این طرح در استان اجرایی می‌شود.

,

اهداف گام پنجم طرح شهید سلیمانی

, اهداف گام پنجم طرح شهید سلیمانی, اهداف گام پنجم طرح شهید سلیمانی,

هیهات عنوان کرد: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی تاکید بر همکاری واکسیناسیون گروه ه‌های اولویت دار، تشدید نظارت‌ها بر مشاغل و بیماریابی فعال است.

,

وی اظهار کرد: در بحث نیروی انسانی نیز نیروهای داوطلب در گام پنجم طرح شهید سلیمانی همکاری خواهند داشت ضمن این‌که برای همکاری مجدد و تجدید نیرو فراخوان داده و نیروها را سازماندهی خواهیم کرد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: گام چهارم طرح شهید سلیمانی ۱۸ فروردین ماه در استان به پایان رسیده است اما در برخی از شهرستان‌ها این طرح در بخش‌های مختلف ادامه داشته و نیروهای داوطلب حاضر در بیمارستان‌ها همچنان فعالیت دارند. اما در بحث گام بندی طرح، گام چهارم به پایان رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه