اخبار داغ

در بازدیدهای مسئولین نهاوند بررسی شد؛

امنیت طرح های بام و چهار باغ نهاوند تامین می شود

امنیت طرح های بام و چهار باغ نهاوند تامین می شود
با نصب دوربین های مدار بسته و ممنوع شدن ورود موتور سیکلت امنیت پروژه های بام و چهارباغ نهاوند تامین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دادستان و فرمانده انتظامی نهاوند با همراهی شهردار از پروژه های ساماندهی بام و چهارباغ به منظور بررسی تامین امنیت شهروندان و مسافرین در این اماکن بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آزادبخت دادستان نهاوند در این بازدید از اجرای طرح ساماندهی بام و ایجاد موقعیت تفریحی گردشگری و زیباسازی شهر با شناسایی و بهره برداری از پتانسیل ها و ظرفیت های قابل توجه قدردانی کرد.

,

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه که هم به افزایش سرانه فضای سبز شهر منجر شده است و هم زمینه ایحاد نشاط اجتماعی در یک فضای کم نظیر را تامین کرده است اقدامی ارزشمند است.

,

دادستان نهاوند ادامه داد: باید برای حفظ این اقدامات و تامین امنیت شهروندان در این اماکن اقدامات تکمیل کننده هم انجام شود.

,

, ,

آزادبخت از استقرار کیوسک نیروی انتظامی و نصب دوربین های مداربسته به منظور تامین امنیت شهروندان و وسائط نقلیه در بام نهاوند خبر داد.

,

وی افزود: همچنین برای تامین امنیت شهروندان ورود موتور سیکلت به چهار باغ نهاوند ممنوع است و در صورت مشاهده موتور توسط پلیس توقیف می شود.

,

دادستان نهاوند همچنین از آغاز عملیات اجرایی آسفالت مسیر دسترسی بام نهاوند از شهردار قدردانی و خواستار انجام اقدامات لازم برای استقرار کیوسک نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت شهروندان و وسائط نقلیه در بام و چهارباغ نهاوند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه