اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۲۰۸۳۵ تومان؛ سکه به کانال ۸ میلیون تومانی نزدیک شد+ قیمت‌ها

دلار ۲۰۸۳۵ تومان؛ سکه به کانال ۸ میلیون تومانی نزدیک شد+ قیمت‌ها
نرخ دلار در ادامه روند نزولی خود با کاهش ۸۳۵ تومانی به کانال ۲۰ هزار تومان سقوط کرد و قیمت سکه با ثبت ۲۸۶ هزار تومان افت به کانال ۸ میلیون تومانی نزدیک‌تر شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به حدود ۹۰۰ هزار تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز نیز با افت همراه شد. در بازار ارز نرخ هر دلار آمریکا به کانال ۲۰ هزار تومانی بازگشت  و کاهش آن باعث افت قیمت سکه و طلا در بازار داخل شد؛ البته قیمت جهانی طلا هم بیش از ۱۶ دلار نزول را ثبت کرد.

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون با ۲۸۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۹ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۳۹۷ هزار تومان افت به ۹ میلیون تومان به فروش رسید.

نیم‌سکه امروز ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز داشت و به ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. ربع‌سکه نیز با افت ۱۱۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز نسبت به روز قبل با افت ۱۶ دلا و ۲۳ سنتی به ۱۷۷۶ دلار و ۶۲ سنت رسید.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با ۳۲ هزار و ۶۰۰  تومان کاهش قیمت، ۹۰۶ هزار و ۸۰۰ تومان فروش رفت. هر گرم طلای ۲۴عیار نیز با ۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان نزول به یک‌میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید.

بازار ارز هم امروز شاهد افول قیمت‌ها بود و نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص این بازار نسبت به روز گذشته ۸۹۶ تومان کاهش یافت و به کانال ۲۰ هزار تومان سقوط کرد و هم اکنون با قیمت ۲۰ هزار و ۸۳۵ تومان به فروش می‌رسد. نرخ هر اسکناس یورو هم با ۳۶۴ تومان افت حدود ۲۵ هزار و ۴۹۶ تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه