اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) :

همه ما در کشور مدیون جامعه فرهنگیان هستیم

همه ما در کشور مدیون جامعه فرهنگیان هستیم
بهمن ریحانی گفت: همه ما در کشور مدیون جامعه فرهنگیان و معلمین هستیم؛ آنها که نسبت به شغل خود دلسوزی زیادی دارند و گاهی حتی فراتر از وظیفه‌ خود ایفای نقش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به مناسبت هفته معلم، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به همراه جمعی از همکارانشان با مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران اداری دیدار کردند و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.

سردار بهمن ریحانی در این دیدار ضمن تبریک روز معلم و تشکر از تلاش های معلمان سخت کوش اظهار داشت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیری که بر آموزش و پرورش داشت کار معلمین نسبت به گذشته بسیار سخت تر شده و حتی برخی از آنها تا نیمه های شب درگیر شبکه شاد هستند و زندگی شخصی آنها را نیز درگیر کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) جایگاه معلمی را به ویژه در فرهنگ اسلام بسیار والا و ارزشمند دانست و گفت: در اهمیت مقام معلم همین بس که پروردگار متعال نخستین معلم انسانیت است و همچنین در سخنان بسیاری از بزرگان دین، مقام معلمی با مقام انبیای الهی سنجیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس معلمان علاوه بر آموزش علمی، درس جهاد در راه خدا و معرفت می‌دادند و تعداد شهدای بالای معلم و دانش آموزان در جنگ تحمیلی گواه تلاش های آنها در راه علم و دانش است.

سردار ریحانی افزود: معلمی در جامعه از جایگاه اجتماعی برخوردار است که مردم با روح خود آن را عجین کرده و به آن ارج می نهند.

وی اظهار داشت: اگرچه نگاه معلمان به تعلیم و تربیت غیر مادی است اما باید تلاش شود تا در حد امکان تامین شوند و دغدغه ای از باب نیازمندی ها نداشته باشند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) گفت: همه ما در کشور مدیون جامعه فرهنگیان و معلمین هستیم؛ آنها که نسبت به شغل خود دلسوزی زیادی دارند و گاهی حتی فراتر از وظیفه‌ خود ایفای نقش می کنند.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال های اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی در تمام زمینه های تعلیم، تربیت و توسعه نسبت به استان‌های دیگر کسب کرده که این قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


بیانات رهبر انقلاب همواره راهگشای آموزش و پرورش در همه عرصه ها است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به مناسبت هفته معلم، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به همراه جمعی از همکارانشان با مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران اداری دیدار کردند و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.

مجید یزدان پناه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه سپاه نبی اکرم(ص) به مجموعه آموزش و پرورش، گفت: یکی از قدردان ترین دانش آموزان که هیچ گاه معلمین خود را فراموش نکردند مجموعه سپاه و در راس آنها فرمانده سپاه استان کرمانشاه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همین نگاه سبب شده تحول اساسی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده و انگیزه خدمت در ما دوچندان شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که معلمین را افسران سپاه پیشرفت معرفی کردند، گفت: بیانات گهربار رهبر انقلاب همواره راهگشای آموزش و پرورش در همه عرصه ها است.

یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات معلمین، امانت داری است چرا که خانواده ها عزیزترین داشته های خود را که همان فرزندان است در اختیار معلم قرار می دهند.

وی ادامه داد: از آنجا که جامعه و آینده نیز در دستان دانش آموزان امروز قرار دارد لذا این معلم است که با امانت داری آینده را می سازد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نقش آفرینی معلمین در جامعه، گفت: عزت و سرافرازی و تربیت و تعلیم معلمین سبب می شود امروز بزرگانی مسئولیت ها را بر عهده داشته باشند و به جامعه خدمت کنند.

وی همچنین به نقش سردار ریحانی در تصویب حق منطقه جنگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: اگرچه استاندار در این راه تلاش های بسیاری داشت اما به اقرار ایشان، اگر سردار ریحانی و سردار عظیمی نبودند بخش بزرگی از کارها صورت نمی گرفت و این نشان از علاقه و عشق ایشان به معلمین است.

,
, بیانات رهبر انقلاب همواره راهگشای آموزش و پرورش در همه عرصه ها است, بیانات رهبر انقلاب همواره راهگشای آموزش و پرورش در همه عرصه ها است,
,
, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه