اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

برگزاری پویش مجازی «آزادی قدس نزدیک است» در روز قدس/ مقابله با استکبار را باید در نسل جوان تقویت کنیم

برگزاری پویش مجازی «آزادی قدس نزدیک است» در روز قدس/ مقابله با استکبار را باید در نسل جوان تقویت کنیم
انجم شعاع گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری و خودرویی برگزار نمی شود و پخش سخنرانی حضرت آقا در روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۱ از شاخص ترین برنامه های این روز است که از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه  مسجد الاقصی از مقدس ترین مکان های مسلمانان و محل معراج پیامبر عظیم الشأن است،اظهار کرد:  این مکان برای همه مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: این مکان مقدس توسط کسانی اشغال شده که بیشترین دشمنی را با اسلام و مسلمانان دارند و همچنان که قرآن می فرماید: بدترین مردم در دشمنی با اهل ایمان یهودیان و مشرکین هستند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: حال این مسجدالاقصی توسط قومی که بیشترین دشمنی با مسلمانان را دارند به اشغال در آمده و مردم فلسطین در کشورهایی که توسط یهودیان اداره می شود همانند افراد مهاجر  زندگی می کنند.

,

انجم شعاع عنوان کرد: حضرت امام (ره) برای اینکه بتوانند کشورهای اسلامی را در این بحث بسیج کنند و به کمک مردم مظلوم فلسطین بیاورند از این ظرفیت استفاده کرده و  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سالی که حضرت امام (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را  روز قدس اعلام کردند حمایت از مردم فلسطین بیشتر  و سال به سال گسترده تر شده و همچنین در کشورهای غیر اسلامی نیز این راهپیمایی صورت می پذیرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه قدس و فلسطین بخشی از مقاومت است برای ما اهمیت بیشتری پیدا کرده، اذعان کرد: امسال به دلیل مسائل منطقه ای که صورت گرفته روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است و هر روز در حال گسترده تر شدن است.

,

انجم شعاع با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت بیشترین تلاش گسترش جبهه مقاومت را انجام داد، عنوان  کرد:  هم اکنون با شرایطی که ایران در منطقه ایجاد کرده امید شاهد اجرایی شدن اینکه رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه مقابله با استکبار را بین نسل جوان تقویت کنیم، اذعان کرد: رسانه ها رسالت دارند در رابطه با معرفی روز قدس، جبهه مقاومت و همچنین مظلومیت مردم فلسطین و وضعیتی که مردم در آن قرار دارند برای روشن شدن افکار عمومی بویژه نسل جوان به انتشار مقالات و مطالب بپردازند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس  به صورت حضوری و خودرویی برگزار نمی شود و پخش سخنرانی رهبر انقلاب در روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۱ از شاخص ترین برنامه های این روز از شبکه های سراسری خواهد بود.

,

انجم شعاع افزود: با توجه به رسالتی که نسبت به قدس و فلسطین داریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اقدام به برگزاری یکسری برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی در این روز نموده است؛ از جمله تزئینات و فضاسازی خیابان فلسطین و بلوار قدس، راه اندازی غرفه های فرهنگی و تبلیغاتی با توزیع پرچم فلسطین و تراکت، برگزاری جشنواره قدس، برگزاری آئین نمادین پرچم در پارک مطهری با حضور جمعی از مسئولان استانی، برپایی همایش نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت فلسطین در جوار مزارش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، برگزاری کاروان های سرود و نمایش توسط اتحادیه انجمن های دانش آموزی، برپایی کرسی آزاد اندیشی با عنوان «ما را چه به دعوای اسرائیل و فلسطین».

,

وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره قدس «میراث ماندگار» که در سال گذشته برگزار شد نزدیک به ۲ هزار نفر آثار خود را به دبیرخانه  ارسال کردند که از این تعداد ۵۰ نفر برگزیده و هدایای نقدی به آنان تعلق گرفت.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره قدس در سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره از ۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت  برای نوجوانان در رشته های دابسمش، کتابخوانی و پرسش مقاومت برگزار خواهد شد که در پایان همان روز به برگزیدگان هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

,

انجم شعاع همچنین از راه اندازی کاروان تبلیغاتی توسط ۵ دستگاه اتوبوس و ۵ دستگاه خودرو در سطح شهر خبر داد.

,

وی بیان کرد: در شهرستان هایی که نمازجمعه برگزار می شود ویژه برنامه روز قدس در همان نماز جمعه توسط خطیب جمعه برگزار خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین از برگزاری وبیناری در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۱  خبر داد و افزود: این وبینار  برای کل دانشگاهیان با سخنرانی مظفر عضو تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.

,

انجم شعاع بیان کرد: شعار قدس امسال با عنوان «آزادی قدس نزدیک است» به صورت پویش مجازی جهت گامی برای آزادی قدس برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه