اخبار داغ

با رشد ۵۲۰۰ واحدی شاخص رخ داد؛

پایان سبز معاملات بورس/ تغییر مالکیت ۵ میلیارد سهم در بازار سرمایه

پایان سبز معاملات بورس/ تغییر مالکیت ۵ میلیارد سهم در بازار سرمایه
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز جاری با ۵ هزار و ۲۰۰ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد سهام بیش از ۲۸۷۹ میلیارد تومان بود.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز و در آخرین روز کاری هفته با بهبود تقاضا و روند مثبت در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد و شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با رشد رشد ۵ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد اما شاخص هم‌وزن که کلیت دقیق‌تر از بازار سرمایه را نشان می‌دهد، منفی بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۳۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۹۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۳۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۹۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۸۷۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۵ هزار و ۲۰۳ واحد رشد به یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۴۹ واحد رسید اما شاخص هم وزن هم با ۱۷۷۲ واحد کاهش عدد ۴۲۲ هزار و ۸۴ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۵ هزار و ۲۰۳ واحد رشد به یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۴۹ واحد رسید اما شاخص هم وزن هم با ۱۷۷۲ واحد کاهش عدد ۴۲۲ هزار و ۸۴ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۲۷۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۵۳ هزار معامله و به ارزش ۳۱۵۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، بانک پاسارگاد، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پالایش نفت اصفهان و گروه مپنا با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز مثبت بود و با ۷ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۴۲۵ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز مثبت بود و با ۷ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۴۲۵ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۶۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در بیش از ۸۳ هزار نوبت و به ارزش ۶۰ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول، تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل سنگ آهن گهرزمین، ذوب آهن اصفهان و شرکت آهن و فولاد ارفع با بیشترین اثر منفی مانع رشد شاخص شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه