اخبار داغ

قدس، روز عطفی در تاریخ مسلمانان جهان؛

بیداری ملل اسلامی، چشم جهان را به آزادی بیت‌المقدس روشن می‌کند

بیداری ملل اسلامی، چشم جهان را به آزادی بیت‌المقدس روشن می‌کند
در پی بیداری همه‌گیر در دنیای اسلام، انتظارات به گونه‌ای پیش می‌رود که در آینده‌ای نزدیک جهان شاهد فروپاشی استکبار و آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، روز قدس، روز عطفی در تاریخ مسلمانان، روزی که تمام دلها بار دیگر به قبله‌ی اول روی می‌آورند و با مشتهایی گره کرده آزادگی را فریاد می‌زنند و روزی که آتش نهفته در بطن زمین و زمان، بر خرمن استکبار می‌نشیند و ویران می‌کند خانه‌های عنکبوتی‌شان را.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

اما امسال هم همانند پارسال حاج قاسمی نداریم و با ویروس منحوس کرونا دست به گریبانیم. امسال هم دلهایمان را رهسپار بیت المقدس می‌کنیم و به آستان  قدس دخیل می‌بندیم تا همگان بدانند که اگر حضور جسم‌هامان در روز مقدس قدس مقدور نیست، حضور قلب‌هامان  نمایش دل‌انگیزی از استکبارستیزی را در تقویم تاریخ به ثبت خواهد رساند.

,

اشغال نامشروع قدس، تاراج بخش عظیمی از تاریخ و هویت اسلام است

, اشغال نامشروع قدس، تاراج بخش عظیمی از تاریخ و هویت اسلام است, اشغال نامشروع قدس، تاراج بخش عظیمی از تاریخ و هویت اسلام است,

در همین رابطه "احسان عباسی"، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: قدس، نقطه‌ی آغازی بر هویت ماندگار و پر بار مسلمانان در صدر اسلام می‌باشد که غصب و اشغال نامشروع آن به معنای به تاراج بردن بخش عظیمی از تاریخ و هویت اسلام است. امری قبیح که سالهاست دشمنان اسلام و مسلمین به آن مشغولند و موجب برافروخته شدن شعله‌های خشم مسلمانان شده‌اند.

,

وی اظهار کرد:بر همین اساس و بنا به تدابیر مقاومتی صورت گرفته از سوی مراجع دینی، رهبران و فرماندهان جهان اسلام، بارها و بارها شاهد خلق حماسه‌هایی در راستای صیانت و پاسداری از این مکان مقدس بوده‌ایم. حماسه‌هایی که همراه با رشادتها و شهادتها معنا پیدا کردند و امروزه تبدیل به صفحه‌ای تاریک و نشانی از روسیاهی ایادی استکبار شده‌اند.

,

وی افزود:نقطه‌ی شروع این فعالیتهای ضد آمریکایی - اسراییلی، صدور فرمان امام راحل ( ره ) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان " روز جهانی قدس " بود.‌ 

,

وی تصریح کرد:این نامگذاری، جهان اسلام را در مسیری مطمئن برای مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقانیت قدس شریف قرار داد و ضمن بیداری ملل اسلامی، زمینه ساز شکل گیری جبهه‌های عظیم مقاومت در کشورهای عربی همچون لبنان، فلسطین و سوریه شد، تا جایی که هم اکنون قدرت مقتدرانه‌ی این جبهه‌ها با رهبری و هدایت علمای برجسته‌ی اسلامی به کابوس دشمنان اسلام به ویژه رژیم اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار تبدیل شده است.

,

 وی بیان داشت:در پی این بیداری همه‌گیر در دنیای اسلام، انتظارات به گونه‌ای پیش می‌رود که در آینده‌ای نزدیک جهان شاهد فروپاشی استکبار و آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست باشد.

,

وی اضافه کرد:به دنبال بیداری دینی دنیای اسلام پیرو فرمان حضرت امام خمینی( ره ) و تعیین روز جهانی قدس، تحرکات نظامی متعددی از سوی غاصبان و مستکبران به منظور سرکوب بیداریها صورت گرفت و کشتارهای بی‌رحمانه‌ای نیز به وقوع پیوست.‌

,

ثبات سیاسی و نظامی منطقه با حضور پررنگ حاج قاسم معنا پیدا کرد

, ثبات سیاسی و نظامی منطقه با حضور پررنگ حاج قاسم معنا پیدا کرد, ثبات سیاسی و نظامی منطقه با حضور پررنگ حاج قاسم معنا پیدا کرد,

وی اظهار کرد:اینجا بود که حضور فرماندهان لایق دنیای اسلام به واجب دینی تبدیل شد و نمونه‌‌ای بسیار محسوس و با اقتدار از این فرماندهان و اقدامات ، حضور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در منطقه است که  نقش پررنگ و تاثیر گذار ایشان در منطقه و تدابیر به جا و بی نقص‌شان در برقراری نظم و ثبات سیاسی و نظامی در ایران و کشورهای عربی - اسلامی منطقه از جمله سوریه ، لبنان و عراق، زبان دوست و دشمن را به تحسین و تایید گشود و ایران را به عنوان قدرت نظامی منطقه‌ خاور میانه معرفی کرد. سرداری که تدابیرش در میدان عمل هر ناممکنی را ممکن ساخت و فرماندهان ارشد آمریکایی را علیرغم میل باطنی‌شان وادار به اعتراف به این نکته کرد که حاج قاسم بانفوذترین، بی‌نظیرترین و قدرتمندترین شخصیت منطقه هم در سیاستهای دفاعی- امنیتی و هم در سیاست خارجی از افغانستان تا لبنان بود.

,

وی ادامه داد:قدرت و توان نظامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به حدی بود که خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده بود. فرماندهی بی‌نظیر سردار دلها در مدیریت کردن بحرانهای نظامی منطقه به ویژه گروهک پلید و سفاک داعش باعث شد که تمام هم و غم دشمنان صرف یافتن راهی برای از میان برداشتن این شخصیت منحصر به فرد شود تا سرانجام در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ طی عملی ناجوانمردانه، ایشان را همانند مولا و مقتدایش به فیض عظیم شهادت نایل کردند، غافل از اینکه حذف فیزیکی حاج قاسم به مانند پاک کردن صورت مسئله بود.

,

وی افزود:این راه رهروان و فداییان بسیار دارد که راه حاج قاسم را پرقدرت تر از قبل ادامه خواهند داد و اجازه تعدی و تجاوز به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

,

جبهه مقاومت نوید دهنده‌ی روزهای آزادی و آزادگی‌

, جبهه مقاومت نوید دهنده‌ی روزهای آزادی و آزادگی‌, جبهه مقاومت نوید دهنده‌ی روزهای آزادی و آزادگی‌,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد:علاوه بر موارد یاد شده ، اقدامات بسیار موثر و حیاتی از سوی مبارزان جهادی و انقلابی دنیای اسلام و به طور خاص جبهه‌ی مقاومت در جهت مبارزه با رژیم صهیونیست و اعمال مداخله جویانه آمریکا صورت گرفته است که از جمله‌ی مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

,

وی ادامه داد:انهدام مرکز اطلاعاتی موساد در اربیل، حمله ی پهبادی به پایگاه ارتش آمریکا در اربیل عراق، حملات پهبادی یمن به آرامکو، فرودگاههای ابها و جیزان و جده، پایگاه هوایی ملک خالد ، نیروگاه برق رابغ و جنوب عربستان ، حمله‌ی موشکی به مناطق نظامی این کشور از جمله جازان و دستگیری جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی و ... که همه و همه نشان از رشد بی نظیر توان نظامی نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان و مناطق اشغالی دارد و نوید دهنده‌ی روزهای خوب پیروزی و آزادی و آزادگی‌ست.

,

وی افزود:هر چند که این اقدامات متهورانه و دشمن ستیز باعث محکم شدن پایه‌‌های گروههای انقلابی- حزب اللهی می‌شود، اما از سوی دیگر نیز با برافروختن خشم دشمنان به ویژه رژیم اشغالگر قدس، جنایات فجیع و غیر انسانی بی شماری از سوی این رژیم نامشروع صورت گرفته است.

,

وی در پایان بیان داشت:امید است در آستانه‌ی روز جهانی قدس، بیداری عظیم و مضاعفی را نسبت به گذشته شاهد باشیم و هر لحظه بیش از پیش این نطفه‌ی نامشروع را به سمت و سوی نابودی هدایت کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه