اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد:

طبق وعده‌های الهی نابودی اسرائیل نزدیک است/ مردم روز قدس با فضای مجازی با اسرائیل مقابله می‌کنند

طبق وعده‌های الهی نابودی اسرائیل نزدیک است/ مردم روز قدس با فضای مجازی با اسرائیل مقابله می‌کنند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد با تأکید بر اینکه طبق وعده‌های الهی نابودی اسرائیل نزدیک است، گفت: مردم روز قدس با فضای مجازی با اسرائیل مقابله می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه قدس جزء و قلب تپنده اسلام است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلام فرمودند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، امروز می‌بینیم که سخنان ایشان در حال به وقوع پیوستن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد اضافه کرد: زمانی که فرموده رهبر انقلاب در خصوص اسرائیل توجه کنیم و به زمانی بازگردیم که ایشان به‌عنوان سکاندار حکومت اسلامی انتخاب شدند، تمام صحبت‌هایشان پس از چند سال تحقق پیدا کرده که برگرفته از وعده‌های الهی می‌باشد که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سخنان رهبر انقلاب وعده‌های الهی و این وعده‌ها همیشه تحقق‌یافته، نابودی اسرائیل و آزادی قدس نزدیک است.

,

شمس به ترس و واهمه اسرائیل از پیشرفت جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: در قرآن کریم آمده است که در مقابل دشمن قوی و محکم باشید و اسرائیل نیز چون جمهوری اسلامی در حال پیشرفت و قوی شدن واهمه دارد. قدرت ایران اسلامی سبب می‌شود که دشمن نتواند زورگویی کند و در طرف مقابل هم ما بر آن غلبه خواهیم داشت.

,

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: دشمن همیشه به دنبال این بوده که ایران اسلامی نیازمند و محتاج دیگران باشد تا بتواند اهداف شوم خود را پیاده‌سازی کند و در پس این احتیاج، جمهوری اسلامی نه قدرت و اقتداری دارد و نه اینکه می‌تواند در مقابل دشمن ایستادگی کند.

,

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس را نخواهیم داشت ولی نباید میدان را خالی نگه‌داریم، اذعان داشت: اگرچه امسال نمی‌توانیم به‌صورت فیزیکی در راهپیمایی شرکت کنیم ولی قلب و دل‌هایمان به یاد مردم مظلوم فلسطین است.

,

شمس در پایان با تأکید بر اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای اعلام انزجار از آمریکا، انگلیس، اسرائیل و همپیمانان خونخوار آنهاست، افزود: مردم می‌توانند از طریق فضای مجازی و با انتشار مطالبی انزجار و نفرت خود را از اسرائیل و زورگویان عالم اعلام کنند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه