اخبار داغ

قایقرانی انتخابی المپیک| پاروزنان روئینگ در مرحله نیمه‌نهایی و فینال/ تیم آب‌های آرام هم فینالیست شد

قایقرانی انتخابی المپیک| پاروزنان روئینگ در مرحله نیمه‌نهایی و فینال/ تیم آب‌های آرام هم فینالیست شد
در مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک تایلند، بانوان و مردان ایرانی راهی فینال شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات روئینگ انتخابی المپیک امروز در توکیو آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان ایران بهمن نصیری در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفان رو به رو شد. نصیری در رقابت با پاروزنان هند، اندونزی و کویت با زمان 8:06.38 دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین نازنین ملایی در گروه سوم مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان به مصاف حریفان رفت. ملایی در رقابت با پاروزنان چین تایپه، ویتنام و سنگاپور با زمان 8:39.90دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

,

مسابقات روئینگ انتخابی المپیک امروز در توکیو دنبال شد و کیمیا زارعی و زینب نوروزی در گروه دوم مقدماتی روئینگ دونفره سبک وزن به رقابت پرداختند. تیم ایران در این دور با رقبایی از اندونزی، فیلیپین، کویت، چین تایپه و ازبکستان رو به رو شد و در نهایت با کسب زمان 8:14.36 دقیقه به عنوان قایق نخست مستقیما راهی فینال شد.

,

بر این اساس نمایندگان کشورمان به کار خود در دور مقدماتی پایان دادند و فردا باید در رقابت‌های نیمه نهایی و فینال با حریفان رو به رو شوند.

,

روز دوم مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام در تایلند با یک ساعت تاخیر به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان هدیه کاظمی در کایاک یکنفره 200 متر به مصاف رقبا رفت و در رقابت با نمایندگان کره جنوبی، اندونزی و ژاپن با زمان 44.075 ثانیه دوم شد و به فینال راه یافت.

,

رقابت فینال این ماده بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه