اخبار داغ

پس از توقیف ساختمان با حکم قضایی شستا؛

محکومیت ۳۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال با شکایت دستیاران ویلموتس/ هر دم از این باغ بری می‌رسد!

محکومیت ۳۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال با شکایت دستیاران ویلموتس/ هر دم از این باغ بری می‌رسد!
فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به دستیاران مارک ویلموتس محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته شوک دیگری از دوران حضور مارک ویلموتس در ایران دریافت کرد. حکم دستیاران بلژیکی و اسپانیایی این سرمربی در دوران حضور در ایران از سوی فیفا ارسال شده که هر کدام از مربیان این فدراسیون را ۷۰۰ هزار یورو و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به نرخ یورو در بازار ایران، محکومیت جدید فدراسیون فوتبال بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و همکارانش آب می‌خورد. البته فدراسیون فوتبال همانند پرونده مارک ویلموتس، نسبت به حکم دستیاران وی هم اعتراض دارد و این پرونده را در دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد.

,

این محکومیت در شرایطی است که در روزهای گذشته، ساختمان فدراسیون فوتبال نیز به علت بدهی به شستا بابت استقراض برای پرداخت طلب ویلموتس، بر باد رفته و حالا این فدراسیون در خانه خودش، غریبه است و باید به فکر مکان یا راهکاری جدیدی برای آینده باشد.

,

به جز این موارد، در حال حاضر پرونده محکومیت ۶.۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش جریان دارد و اهالی خیابان سئول امیدوارند بخشی از این حکم سنگین شکسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه