اخبار داغ

امام جمعه همدان در جلسه بزرگداشت روز قدس:

جریان قدس و فلسطین تجربه‌ای ۷۰ ساله از تقابل بین دیپلماسی و میدان است/واقعه بمباران و شهادت نمازگزاران و راهپیمایان همدانی در روز قدس سال ۶۱ در سطح ملی معرفی شود

جریان قدس و فلسطین تجربه‌ای ۷۰ ساله از تقابل بین دیپلماسی و میدان است/واقعه بمباران و شهادت نمازگزاران و راهپیمایان همدانی در روز قدس سال ۶۱ در سطح ملی معرفی شود
آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: جریان قدس و فلسطین تجربه‌ای ۷۰ ساله از تقابل بین دیپلماسی و میدان است و این تجربیات نشان داده که دیپلماسی، بدون مقاومت هرگز جواب نخواهد داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، در جلسه بزرگداشت روز قدس با مسئولین استانی اظهار کرد: احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت جامعه مسلمین از آموزهای دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ایجاد دوگانگی بین دیپلماسی و میدان در جامعه کار شایسته‌ای نیست، افزود: میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر و به تعبیری یک روح در دو بدن هستند، چرا که میدان زمینه را برای دیپلماسی فعال فراهم می‌کند.

,

آیت الله شعبانی تاکید کرد: جریان قدس و فلسطین تجربه‌ای 70 ساله از تقابل بین دیپلماسی و میدان است و این تجربیات نشان داده که دیپلماسی، بدون مقاومت هرگز جواب نخواهد داد. این جریان مقاومت بود که زمینه ساز عقب نشینی اسراییل شد.

,

امام جمعه همدان در ادامه بیان کرد: به برخی از افراد که میدان را نفی می‌کنند و تنها تاکید بر مذاکره دارند، این پیشنهاد را می‌دهیم که با مذاکره و دیپلماسی مسئله یمن را حل کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن اشاره به اینکه در روز قدس، گروه‌های سرود در سطح شهر با اشعار خود مواضع جریان فلسطین را احیا کنند، از صدا و سیمای مرکز همدان خواست واقعه بمباران و شهادت نمازگزاران و راهپیمایان همدانی در روز قدس سال 61 را در سطح ملی معرفی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه