اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

روز قدس پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین/امروز صدها سلیمانی از دل محور مقاومت بلند شده است

روز قدس پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین/امروز صدها سلیمانی از دل محور مقاومت بلند شده است
امیری گفت: روز قدس پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین است و امروز صدها سلیمانی از دل محور مقاومت بلند شده و با ایستادگی خواب را از چشمان اسرائیل ربوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امام(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را با تدبیر و درایت به عنوان روز قدس نامگذاری کرد که پیام رسان مظلومیت مردم آواره و زجر کشیده فلسطین بود و اعلام شد که فلسطین زنده است چرا که سرزمین اصلی مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: قوم یهود به دروغ بحث هلوکاست را مطرح کردند که ظلم در حق قوم یهود توسط هیتلر در اروپا انجام شده است، هلوکاست دروغی است که بر بشریت حاکم شد وگرنه جمعیت یهود این همه نبود، گفتند این قوم باید در سرزمینی ساکن شوند اما سوال اینجاست که اگر در اروپا بر این قوم ظلم شده چرا باید آسیا تاوان پس دهد؟

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: در همین راستا ملت فلسطین را تحت فشار به سمت سرزمین های دیگر راندند و تعدادی به سوریه، لبنان، اردن و در کشورهای دیگر آواره شدند و یهودیان مهاجری که از ۵۰ کشور آمده بودند در این سرزمین ساکن شدند.

,

امیری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب، امام(ره) در یک ابتکار جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد، گفت: امروز در بیش از ۶۰ کشور مسلمان روز قدس برگزار می شود که نشان می دهد مسئله قدس به فراموشی سپرده نشده است،آرمان فلسطین به روز می شود و به سازمان های دروغین حقوق بشر می گوید که فلسطین زیر چکمه های استکبار له می شود.

,

وی احیای فلسطین را از مهمترین اقدامات روز قدس برشمرد و افزود: اولین کاری که فلسطین کرد این بود که فلسطین را دوباره زنده و نام آن را بر سر زبانها آورد و همچنین شکل گیری سپاهی به نام سپاه قدس بود که تمام محرومان را ضمن بیدار کردن، منسجم، ساختار و هدفمند کرده و به دنبال احیای آرمان فلسطین، سپاه و گردان قدس ایجاد شد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با تاکید بر نقش بی بدیل سردار سلیمانی در سپاه قدس خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نقش گسترده ای در این میان داشت که هم آگاه کردن ملت ها و هم تشکیل گردان های قدس بوده است، امروز صدها سلیمانی از دل محور مقاومت بلند شده و محور مقاومت، اسرائیل را که می خواست کشورهای مسلمان را محاصره کند خود در محاصره محور مقاومت قرار گرفته است.

,

امیری اظهار داشت: حزب اله با گردانها، تیپ ها، تجهیزات، موشکها و پهپادها امروز اسرائیل را به چالش می کشد و گردان های مقاومت در غزه، خواب را از چشمان دشمن ربوده است.

,

وی تصریح کرد: در دل فلسطین حماس و جهاد اسلامی ایجاد شد و در کنار آنها گروه های مقاومت جدیدی تشکیل شده که در برابر دشمن مقاومت می کنند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: امروز موشک های مبارزین یمنی و انصاراله، تل آویو و حیفا را نشانه گرفته اند و اسرائیل توسط سپاه قدس و شخص سردار سلیمانی در محاصره مقاومت قرار گرفت که این فشار روانی که از درون بر صهیونیست هاست و همچنین رسانه های عظیمی که در برابر هجمه رسانه دشمنان و رسانه استکبار است و به دنبال ناامیدسازی ملت فلسطین هستند، امروز در برابر این هجمه، رسانه خودجوش روز قدس، روز قدس را فریاد می زنند و همه ترفندهای نظام سلطه به چالش کشیده است. این غده سرطانی در آینده نه چندان دور جراحی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه