اخبار داغ

استاندار لرستان:

روز قدس بیانگر دفاع از مظلومیت و یادآور خباثت رژیم صهیونیستی است

روز قدس بیانگر دفاع از مظلومیت و یادآور خباثت رژیم صهیونیستی است
خادمی با بیان اینکه روز قدس بیانگر دفاع از مظلومیت و یادآور خباثت رژیم صهیونیستی است، گفت: روز جهانی قدس به فرصت ارزشمندی برای اتحاد و همدلی مسلمانان سراسر جهان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی در پیامی به مناسبت روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، یادگار امام عاشقان در دفاع از مظلومیت بشریت و میقات عاشقان حریت و انسانیت است تا با انسجام و همدلی خباثت رژیم اشغالگر قدس را به جهانیان یادآور شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: با اندیشه بلند بنیانگدار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس به فرصت ارزشمندی برای اتحاد و همدلی مسلمانان سراسر جهان تبدیل شده و با پشتیبانی و دفاع از نهضت آزادی بخش و فرهنگ مقاومت از مردم بی دفاع اولین قبله گاه مسلمانان حمایت خود را اعلام می داریم.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: در روز جهانی قدس امسال اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و تجمع میسر نیست اما آحاد مردم لرستان و این دیار غیور و دلیر ،مراتب انزجار خود را از رژیم غاصب و اشغالگر قدس اعلام داشته و در این روز با آرمانهای امام شهدا و شهیدان گلگون کفن انقلاب و خصوصا با آرمانهای سردار دلها تجدید بیعت نموده و با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، تجدید پیمان خود را در آزادی قدس شریف در عرصه جهانی به نمایش می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه