اخبار داغ

قایقرانی انتخابی المپیک؛

روئینگ یک سهمیه گرفت/ نصیری و ملایی دوم شدند

روئینگ یک سهمیه گرفت/ نصیری و ملایی دوم شدند
در رقابتهای روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن قایقرانی ایران صاحب یک سهمیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ انتخابی المپیک صبح امروز در توکیو ژاپن ادامه پیدا کرد و در اولین رقابت بهمن نصیری در دور نیمه‌نهایی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفان رو به رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نصیری در این دور با حریفانی از اندونزی، قزاقستان، ازبکستان، تایلند و قطر رقابت کرد و در پایان با زمان ۷:۱۷.۶۶ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد. در این رقابت پاروزنان قزاق و ازبک اول و سوم شدند.
,
 
,
در ادامه مسابقات روئینگ انتخابی المپیک صبح امروز در توکیو ژاپن نازنین ملایی در دور نیمه نهایی روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان به مصاف حریفان رفت. ملایی در این دور با حریفانی قطر، ژاپن، اندونزی، چین تایپه و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان 8:01.74 دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد. در این رقابت پاروزنان ژاپن و چین تایپه اول و سوم شدند.
,
 
,
مسابقات روئینگ انتخابی المپیک، امروز با برگزاری دور فینال ادامه پیدا کرد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان تیم روئینگ دونفره سبک وزن بانوان با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی بای حریفان رو به رو شد. زارعی و نوروزی در رقابت با حریفانی از کره جنوبی، ویتنام، ژاپن، اندونزی و ازبکستان با زمان 7:23.86 دقیقه در رده سوم ایستاد و از کسب سهمیه بازماند. در این رقابت پاروزنان ژاپن و ویتنام اول و دوم شدند.
,
 
,
با برگزاری مسابقات فینال روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن، تیم ایران صاحب یک سهمیه روئینگ شد.
,
 
,
در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان بهمن نصیری با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، هند و ویتنام رو به رو شد و در پایان با زمان 7:08.98 دقیقه در رده دوم قرار گرفت. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان 7:01.59 دقیقه اول و نماینده قزاقستان با زمان 7:09.85 دقیقه سوم شدند.
,
 
,
نازنین ملایی نیز در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از چین تایپه، ژاپن، ویتنام، قزاقستان و کره جنوبی با زمان 7:50.53 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان 7:43.13 دقیقه اول شد و پاروزن چین تایپه با زمان 7:58.78 دقیقه در رده سوم قرار گرفت
,
 
,
با این شرایط تیم روئینگ ایران صاحب یک سهمیه المپیک شد و فدراسیون قایقرانی ایران باید بین دو ماده‌ای که صاحب مدال نقره شده، یک قایق را برای حضور در المپیک معرفی کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه