اخبار داغ

رئیس سازمان امور دانشجویان:

۵۸ هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند

۵۸ هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند
رئیس سازمان امور دانشجویان: گفت: ۵۸ هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاههای کشور تحصیل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "مجتبی صدیقی"  معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان  در سفر به استان ایلام ودر جمع اصحاب رسانه گفت:  این تعداد در ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۸ هزار نفر بود که هم اکنون ۵۸ هزار دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه های سراسر کشور تحصیل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی توسعه امکانات رفاهی در دانشگاه‌ها را از اولویت های وزارت علوم برشمرد و افزود: ۷۰ درصد آشپزخانه های دانشگاه‌ها در سال های اخیر بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تجهیز و بروز شده اند.

,

معاون وزیر علوم یادآور شد: این وزارتخانه در کنار احداث خوابگاه های دانشجویی جدید به مشکلات و معضلات خوابگاه‌های موجود نیز با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن بسیاری از آنها ورود کرده است.

,

صدیقی اضافه کرد: سال گذشته با استفاده از منابع صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه ها و کمک های خیرین به نسبت حدود ۳۰ درصد ۱۰۰ خوابگاه قدیمی ارتقا یافت.

,

وی اظهار داشت: ارتقا خوابگاه ها به گونه ای است که می توان گفت به شکل زیادی بازسازی می شوند و امیدواریم دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی جدید با امکاناتی که به شکل قابل توجه نوسازی شده است بویژه در زمینه خوابگاه روبرو شوند.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه