اخبار داغ

پیگری گزارش مردمی:

پیگیری بدهکاران بانکی در مناطق زلزله زده دنا

پیگیری بدهکاران بانکی در مناطق زلزله زده دنا
فرماندار دنا از آخرین وضعیت وضعیت پرداخت بدهی بدهکاران بانکی مناطق زلزله زده این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس زمین‌لرزه‌ ۵.۶ دهم ریشتر ریشتر 29 بهمن ماه در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را  لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


این زلزله خسارات مختلفی به منازل مسکونی، امکان گردشگری، بخش کشاورزی و باغات و زراعت وارد کرد، در اولین ساعت های این اتفاق گروه های مختلفی از مردم، سازمان ها، ارگان ها، هلال احرم بسیج و سپاه برای امداد رسانی در شهر زلزله زده سی سخت حضور یافتند.

,
,

با عادی شدن شرایط روند ارزیابی ها برای برآوردخسارت ها در دستور کار قرار گرفت و در نهایت واحدهای خسارت دیده از زلزله شامل تعمیری و احداثی مشخص شد.

,

درادامه کار آواربرداری ها شروع شد تا با اتمام این مرحله ساخت و سازها  با دریافت تسهیلات شروع شود، به علت پایین بودن سطح درآمدها امکان پرداخت وام های بانکی قبل از زلزله برای دنانشیان میسر نبود.

,

 یکی از مطالبات شهروندان زلزله زده در بحث باز پرداخت تسهیلات بانکی که قبل از وقوع زلزله در شهرستان دنا دریافت شده بود.

,

فرماندار دنا در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت امهال تسهیلات بانکی در شهر زلزله زده سی سخت گفت: مکاتباتی با استانداری و مدیران عامل بانک ها برای امهال وام های بانکی صورت گرفته است، اما تاکنون جوابی در این خصوص اعلام نشده است.

,

پناهی در ادامه با بیان اینکه در مناطق زلزله زده قانونی برای استمهال وام های بانکی به مدت 2 سال وجود داشت، ادامه داد: در شرایط حاضر با وجود مکاتبات انجام شده زمان اعلام نتیجه برای بازپرداخت وام های بانکی اعلام نشده است.

,

این مقام مسئول با توضیح اینکه اگر اعتباری برای کمک به مردم پیش بینی شود، می توان شاهد بازپرداخت این وام ها باشیم گفت : در این رابطه از طریق مسئولان بالا دستی پی گیری می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه