اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

روز قدس یادآور حماسه‌ای ماندگار و مظلومیتی بی‌مرز است

روز قدس یادآور حماسه‌ای ماندگار و مظلومیتی بی‌مرز است
نورالدین فرزادی پور گفت: روز قدس یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است و فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت مردم فلسطین مبدل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز روز قدس را روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم دانست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

  وی افزود: این روز مهم، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است. 

,

فرزادی پور تصریح کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت مردم فلسطین  مبدل شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی نا گسستنی دارد.  

,

 فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: اینک در آستانه روزجهانی قدس عدالت خواهان دنیا در معرض انتخابی قرارگرفته اند از یک طرف تهدید جدی ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی  و از طرفی ضرورت پاسخ به ندای تظلم خواهی مظلومانی از جور و ظلم که چشم به راه حمایتهای سالیان متمادی هستند.

,

  فرزادی پور گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار سرپل ذهاب خصوصا فعالان عرصه رسانه دعوت می‌ کنم  تا با حضوری گسترده در فضای مجازی  روز جهانی قدس را ارج نهاده و با لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کنند.

,

 شایان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری به علت شرایط کرونایی برگزار نخواهد شد.
 

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه