اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی :

مقاومت قاطعانه راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است/ روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

مقاومت قاطعانه راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است/ روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است
حجت‌الاسلام والمسلمین متین گفت: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت و مسلح شدن مردم فلسطین است تا به مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دهد و در مقابل آنها که چیزی به جز زبان زور نمی فهمند، بایستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی متین در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه امام راحل(ره) از روز قدس به عنوان روز اسلام و فلسطین پاره تن اسلام یاد کردند؛ اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز از روز قدس به عنوان نماد صف بندی حق در مقابل باطل و عدل در مقابل ظلم نام می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و با ابتکار امام خمینی(ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، مسئله فلسطین از مسئله منطقه‌ای و خاص یک کشور به مسئله بین المللی و جهانی و مسئله جهان اسلام و مسلمین تبدیل شد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مورد اسرائیل به عنوان غده سرطانی مواضع خود را مطرح می کردند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز روند این حرکت شتاب گرفت و نه تنها ایران بلکه تمام دنیا، مسئله فلسطین را به عنوان مسئله جهان اسلام تلقی کردند.

,

حجت‌الاسلام متین با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس، کل جهان اسلام را در مقابل استکبار قرار دادند، تصریح کرد: با این ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) روز قدس به عنوان فریاد رسای امت مسلمان جهان علیه غده سرطانی رژیم صهیونیستی است که به واسطه قدرت های استکباری به جان ملت مسلمان دنیا افتاده است.

,

وی افزود: روز قدس پیام جهانی دارد و آن نیز این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود و در مقابل ظالم می ایستد حتی اگر این ظالم دارای پشتیبانی بزرگترین قدرت های استکباری مانند آمریکا و دیگر کشورها باشد و این پیام نیز روشن و واضح است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به دلیل شیوع کرونا مردم نمی توانند در شرایط عادی که در راهپیمایی ها حضور پرشور یافته و این روز را گرامی می داشتند، شرکت کنند و پیام خود را به گوش استکبار جهانی برسانند، گفت: مردم با استفاده از ظرفیت های موجود مانند نشست های مجازی، برگزاری کنگره ها و از طریق شبکه های اجتماعی و استفاده از هشتگ هایی در مقابل ظلم و ستم و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین بار  دیگر پیام خود را به گوش دنیا می رسانند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه حتی رژیم صهیونیستی از این اعلام حضور مجازی در صحنه نیز در تب و تاب بوده و هراسان است، اظهار کرد:این موضوع به وضوح در رفتار آنها دیده می شود که در آستانه روز قدس در هراس قرار گرفته و مردم مظلوم فلسطین را اذیت می کنند.

,

حجت‌الاسلام متین در پایان تصریح کرد: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت و مسلح شدن مردم فلسطین است تا به مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دهد و در مقابل آنها که چیزی به جز زبان زور نمی فهمند بایستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه