اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

صهیونیست طراح و پشت پرده تمام جنایت‌های جامعه استکباری است/ محاسبه سیاستمداران برای روی کارآمدن بایدن اشتباه بود

صهیونیست طراح و پشت پرده تمام جنایت‌های جامعه استکباری است/ محاسبه سیاستمداران برای روی کارآمدن بایدن اشتباه بود
حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌های جامعه استکباری است، افزود: برخی از سیاستمداران گمان می‌کردند با روی کار آمدن بایدن خیلی از مسائل حل می‌شود، کمااینکه این محاسبه اشتباه بود چرا که ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری عصراترک، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به تفاوت دین یهود و صهیونیسم اظهار داشت: خداوند متعال از بنی اسراییل ۱۰ پیمان مهم را گرفته است که در بخش هایی از قرآن اشاره کرده که این قوم همه عهدهای بسته شده را شکستند و در زمین فساد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری عصراترک,

 

,

وی با اشاره به آیات قرآن در سوره مائده ادامه داد: صهیونیسم‌ها نه‌تنها دشمن مردم فلسطین‌ و بشریت هستند، بلکه این غده سرطانی، دشمن تمام ارزش‌های انسانی می باشد و بیش از هفت دهه است که مردم منطقه، خاورمیانه را با قلدری تحت‌فشار قرار می‌دهند.

,

 

,

حجت‌الاسلام جعفری به ترور دانشمندان و مغزهای متفکر را که مایه افتخار کشورشان هستند توسط رژیم صهیونیسم اشاره کرد و گفت: در مجموع شالوده فکری این گروه مبتنی بر فساد است و نکته مهم‌تر این است که تمام این فسادها و جنایت‌ها در پیش روی دیدگان سازمان‌ها و نهادهای جهانی و حقوق بشری صورت می‌گیرد.

,

 

,

این مقام مسئول با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌هایی است که جامعه استکباری انجام می دهد، افزود: برخی از سیاستمداران گمان  می‌کردند اگر بایدن سرکار بیاید، خیلی از مسائل حل می‌شود کما اینکه این محاسبه اشتباه بود چراکه ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.

,

 

,

حجت‌الاسلام جعفری گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شاهد رشد و کمال جمهوری اسلامی را که در مسیر اهداف متعالی خود گام برمی‌دارد باشد، زیرا در خلاف جهت منافع و اهداف خود می‌بینند.

,

 

,

وی افزود: رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های کشور ایران ناراحت و از شکست‌ها و عقب‌ماندگی‌های ما خوشحال‌اند و این نص صریح قرآن است.

,

 

,

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: صهیونیستِ امروز، صهیونیست ۷۰ سال پیش که با جنگ شش‌روزه در چند ساعت چند کشور منطقه‌ اسلامی را به سیطره خود درآورد، نیست، امروز آن‌ها حتی نمی‌توانند با پشتیبانی‌های همه‌جانبه و برخی از کشورها، ۲۲ روز دوام بیاورند.

,

 

,

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: امروز آن‌ها فهمیده اند علاوه بر اینکه در خط مقدم رویارویی و مقابله ناتوان‌اند، بلکه با مشکلات عدیده‌ای در درون و ساختار خود گرفتارشده‌اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: اسرائیل در حال حاضر چالش‌های بسیاری را پیش رو دارد و انشا الله همه این‌ها دست‌به‌دست هم خواهد داد تا آن قول سدید رهبر انقلاب که تا ۲۵ سال آینده، رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت محقق خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه