اخبار داغ

لطفا پیشگوی دروغین نباشیم

بیانیه فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعات اخیر: برانکو هیچ‌وقت سرمربی تیم ملی نمی‌شود

بیانیه فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعات اخیر: برانکو هیچ‌وقت سرمربی تیم ملی نمی‌شود
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد و اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ هیچ‌وقت سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون فوتبال به شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: «۲۷ روز دیگر مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی در انتخابی جام جهانی شروع ‌می‌شود. تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال حمایت تمام قد از کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ایران با قدرت در بازی‌ها شرکت کرده و این پیچ تاریخی را رد کند.
,
 
,
در این شرایط حساس اما، خبری مضحک و بی‌پایه اساس در یک روزنامه منتشر شده و سپس بازتابی گسترده در فضای مجازی با این مضمون منتشر می‌کند: ”مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ملی“
,
فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده تغییر در کادر فنی تیم ملی بوده و خبر منتشر شده کاملا دروغ و بی‌پایه و اساس است.
,
 
,
انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند.
,
 
,
سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال سرکوب و تهدید «مداوم» رسانه‌ها برای شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضایی بعد از انتشار هر خبری نیست اما امیدواریم افرادی که با چنین اخبار کذب و دروغی، به فوتبال ملی کشور در این برهه حساس در حال ضربه زدن هستند از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند.
,
 
,
دلیلش هم ساده است؛ برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند. لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.»
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه