اخبار داغ

امام جمعه میامی مطرح کرد؛

آزادی قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی/خلق انتخابات پرشور و حداکثری رسالت هر ایرانی

آزادی قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی/خلق انتخابات پرشور و حداکثری رسالت هر ایرانی
قربانعلی صفایی پور با اشاره اینکه امروز نماد مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با رژیم صهیونیست است، گفت: آزادسازی قدس وظیفه هر انسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه آزادی قدس وظیفه هر انسانی است، گفت: امروز نماد مبارزه با استکبار جهانی ومبارزه با رژیم صهیونیست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

صفایی پور در خصوص علت نام گذاری روز قدس، افزود: امت اسلامی نمی تواند تحمل کند که در گوشه ای از جهان اسلام ملتی سرزمینشان به غارت برود و سکوت کنند با این نگاه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

,

 امام جمعه میامی با اشاره به مصادیق استکبار واشارات قرآن به این موضوع، بیان کرد: استکبار از مصادیق طاغوت است که در قرآن نیز به آن اشاره شده و پیامبران را مامور به مبارزه با آن کرده است.

,

وی درباره الهام گرفتن روز قدس از قران خاطر نشان کرد: از آنجای که مبارزه با طاغوت واستکبار در قران به آن اشاره شده است ما با الهام گرفتن از این موضوع با استکبار جهانی که رژیم صهیونیستی است مبارزه خواهیم کرد.

,

صفایی پور در خصوص ظلم ستیزی تصریح کرد: فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در متن مکتب ما دارد که حضرت علی (ع) فرمود با ظالم مبارزه کنید واز مظلوم حمایت کنید.

,

خطیب نماز جمعه میامی با بیان اینکه نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم، تشریح کرد: خلق انتخابات پرشور و حداکثری و انتخاب اصلح یک رسالت سنگین بر عهده همه ماست که از اصلی ترین شاخصه ها جهت حرکت به سمت اهداف و آرمانهای الهی در مسیر تحکیم بخشی به نظام توحیدی وحاکمیت دین خدا روی زمین است.

,

وی درباره مهم ترین عامل مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد: با بهبود وضعیت اقتصادی ومعیشتی مردم مبارزه با فشار و انسجام ملی وحفظ جایگاه ایران در عرصه بین الملی که مهمترین عامل مشارکت حداکثری است می توان انتخابات پرشوری داشت. 

,

صفایی پور با تبریک پیشاپیش عید فطر تصریح کرد: مردم در ماه مبارک رمضان وشب های قدر که باعث تقرب به خداست این ماه را به پایان می رسانند واین موفقیت را جشن می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه