اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

روز قدس روز بسیج کردن ملت های مسلمان و وحدت آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف است

روز قدس روز بسیج کردن ملت های مسلمان و وحدت آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف است
امام جمعه اراک تاکید کرد: روز قدس روز بسیج کردن ملت های مسلمان و وحدت آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف است که بیش از ۲ میلیارد مسلمان و صدها میلیون آزادیخواه برای یاری مظلومان و در برابر رژیم منحوس وکودک کش صهیونیستی و حامیان استکباری آنها در صحنه می آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه تقوا همچون زرهی آهنی برای انسان است که هیچ گلوله ای در آن اثر نمی کند، گفت: تقوا انسان را در برابر همه انحرافات ظاهری و باطنی صیانت و حفاظت میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: سراسر ماه مبارک رمضان عنایات و رحمت خداوند متعال در آن جاری است و رمضان سفره عاشقان ،دلباختگان و بندگان خداوند است و باید هزاین فرصت باقیمانده به خوبی استفاده کرد.
,
 
,
دری نجف آبادی با بیان اینکه روز قدس یادگار حضرت امام(ره) و ابتکار راهبردی ایشان برای  حمایت از مردم مظلوم و برائت از ظالمان و مستکبرین است، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از ابتکار عمل حضرت امام(ره) نام و آرمان فلسطین همواره زنده وملت های مسلمان این یوم الله را گرامی می دارند.
,
 
,
وی افزود: روز قدس روز بسیج کردن ملت های مسلمان و وحدت آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف است که بیش از ۲ میلیارد مسلمان و صدها میلیون آزادیخواه برای یاری مظلومان و در برابر رژیم منحوس وکودک کش صهیونیستی و حامیان استکباری آنها در صحنه می آیند.
,
 
,
امام جمعه اراک بیان کرد: منطقه غرب آسیا با وجود جنایتکارانی چون رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آنها آرامش نخواهد داشت و لذا باید دست جنایتکارانه این رژیم عز منطقه هرچه سریعتر آزاد شود و مسلمانان هم بتوانند دین خود را به خوبی ادا کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم جزء رسالت های مهم مومنین و مسلمانان است، گفت: ملت انقلابی و مومن ایران در کنار سایر ملت های مسلمان از آرمان ارزشمند فلسطین غفلت نخواهند کرد.
,
 
,
دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دولت های آمریکائی حمایت خود از اسرائیل وجنایت های این رژیم منحوس را کم نخواهند کرد، افزود: بین دولت جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی در حمایت از رزژیم منحوس صهیونیستی و جنایت های آن هیچ تفاوتی نیست تنها روش های حمایت آنها تفاوت می کند.
,
 
,
وی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را یک وظیفه دینی و ملی خواند و گفت: ملت ایران یک ملت مسلمان و آزادی خواه است که در طول ۴۲ سال گذشته لحظه ای ازحمایت فلسطین وملت های مظلوم غفات نکرده و در آینده هم به فضل الهی مسیر ترسیم شده توسط حضرت امام(ره) را با اقتدار ادامه خواهد داد.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات خرداد ماه سالجاری و اهمیت مشارکت مردم بیان کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ است وملت ایران در خرداد ماه سالجاری در یک آزمون بزرگ قرار گرفته که باید همچون گذشته با موفقیت و سربلندی از آن بیرون بیاید.
,
 
,
وی نتیجه انتخابات با شکوه را پیروزی ملت ایران خواند و گفت: علیرغم وجود شرایط سختی که به واسطه کرونا و برخی از مشکلات در کشور ایجاد شده ملت ایران بار دیگر در صحنه انتخابات با اقتدار حاضر خواهد شد وبرگ زرینی در تاریخ ماندگار خواهد کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه روند بیماری کرونا در موج چهارم کاهشی شده و لذا برای جلوگیری از درگیر شدن به موج های بعدی رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به دستورالعمل ها یک تکلیف و وظیفه شرعی و مهم محسوب می شود و همه باید به آن پایبند باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه