اخبار داغ

مصاحبه دیده نشده از پرستار مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمدی+فیلم

مصاحبه دیده نشده از پرستار مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمدی+فیلم
لیلا راهدان پرستار جوانی بود که مدتی را در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در بخش بیماران کرونایی فعالیت داشت و در راه حفظ سلامت جامعه از جان خود گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، از وقتی که ویروس منحوس کرونا وارد زندگی مردم شد همه چیز را تغییر داد، خیلی از فرصت های زندگی را از ما گرفت و خیلی از عزیزانمان راآسمانی کرد و هنوز هم می تازد و هر روز تعداد زیادی از هم وطنانمان در اثر این ویروس منحوس از دنیا می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سربازان خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کادر درمان، پزشکان و پرستاران هستند که هرروز شاهد به شهادت رسیدن این مدافعان سلامت در جای جای کشورمان هستیم، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دکتر زارعی قربانی این ویروس منحوس شد.

,

لیلا راهدان  از جمله پرستارانی بود که مدتی را در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در بخش بیماران کرونایی فعالیت داشت، این پرستار جوان از جمله نیروهایی بود که قراردادشان برای 89 روز و بعد از ان باید ترک کار می کردند و به صورت موقتی از خدمات آنها استفاده شد و این موضوع  نتنها در کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سایر استانها باعث گلایه این قشر زحمت کش شده است.

,

 

,
 
,
, ,
 
,

در کلیپ زیر درخواست این پرستار جوان را از مسئولان استان را  می بینید، پرستاری که امروز 40 روز از آسمانی شدنش می گذرد.

,

 

,

جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این فیلم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درخواست کرده است که برای جذب این نیروها نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

,

 

,

وی گفت: ورود این نیورهای 87 روزه به بیمارستان باعث شد پرسنل ما یک انرژی مضاعف بگیرند و باعث شد مراقبت های ما دقیق تر و تعداد نیروهایمان نیز به اندازه کافی باشد ، به اندازه خودم تلاش می کنم افرادی که در این شرایط سخت و جنگی به کمک ما امده اند نگه داشته شوند.

,

 

,

اکنون لیلاهای زیادی در بیمارستان کشور و شهید جلیل یاسوج با نام  نیروهای 89 روزه در حال فعالیت هستند نیروهایی که گاها مدت زمان زیادی نیز طول می کشد تا حقوق خود را دریافت کنند، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار و رئیس دانشگاه به فکر این پرستاران باشند پرستارهایی که برای کمک به مردم استان بیمارستان کرونایی شهید جلیل را انتخاب کرده اند.

,

 

,

این قشر به حمایت های ویژه استاندار نیاز دارند، نیروهایی که می دانند هر لحظه ممکن است ترکش یا گلوله کرونا به سمت آنها شلیک و همچون لیلا راهدان از دنیا بروند، امیدوار هستیم مسئولان علوم پزشکی و استاندار قبل از اینکه نوش دارو بعد از مرگ سهراب برسد به فکر این قشر فداکار باشند.

,

در ادامه کلیپ را مشاهده می کنید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه