اخبار داغ

ردیف بودجه اختصاصی برای تامین هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال

دیدار معاون رییس جمهوری با کادر فنی تیم ملی/ نوبخت به اسکوچیچ: به موفقیت شما اطمینان دارم

دیدار معاون رییس جمهوری با کادر فنی تیم ملی/ نوبخت به اسکوچیچ: به موفقیت شما اطمینان دارم
محمدباقر نوبخت در دیدار با دراگان اسکوچیچ، حمایت همه جانبه خود از تیم های ملی اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، با حضور در کمپ تیم های ملی ضمن بازدید از با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدباقر نوبخت در این نشست با تأکید بر روحیه پیروزی طلبی و جنگجویی دراگان اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی گفت: با این روحیه به موفقیت شما اطمینان دارم و ما نیز تمام توان خود را در بخش پشتیبانی و لجستیک برای پیروزی شما به کار خواهیم بست.

,

سرمربی تیم ملی هم با اشاره به تجربه سال ها حضور در فوتبال ایران، ضمن تمجید از استعدادهای کشورمان از دلبستگی به ایران گفت.

,

در این دیدار رییس فدراسیون، ضمن تشکر از حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و توجه ویژه به تیم های ملی، توضیحاتی درباره روند آماده سازی تیم ملی، شرایط صعود به دور بعدی رقابت ها و بازیکنان لژیونر تیم ملی اعلام کرد.

,

با موافقت دکتر نوبخت مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

,

محمدباقر نوبخت به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید کردند و تصمیم بر آن شد تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جزیره کیش، ملی پوشان بار دیگر میزبان رییس سازمان برنامه و بودجه باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه