اخبار داغ

کرونا و مصدومیت علیه ستاره ها

لیگ برتر فوتبال| مصلح، خلعتبری و احمدزاده غایبین سرشناس هفته بیست و دوم

لیگ برتر فوتبال| مصلح، خلعتبری و احمدزاده غایبین سرشناس هفته بیست و دوم
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار خاهد شد که چند ستاره سرشناس در بازیهای این هفته غایب هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال چند ستاره سرشناس شرایط مبهمی دارند و به احتمال فراوان در بازی های این هفته به میدان نخواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*سپاهان؛ کرونای مصلح، مصدومیت خلعتبری

, *سپاهان؛ کرونای مصلح، مصدومیت خلعتبری,

در آستانه بازی حساس سپاهان برابر پرسپولیس وضعیت دو بازیکن این تیم مبهم است. اخباری مبنی بر ابتلای شایان مصلح به کرونا و غیبت او مقابل پرسپولیس منتشر شد اما ابتلای مدافع سپاهان به کرونا هنوز مشخص نیست و وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد.

,

روز گذشته پیش از تمرین، از بازیکنان و دیگر اعضای تیم توسط کادر پرشکی سپاهان تست گرفته شد. شایان مصلح روز گذشته قبل از حضور در تمرین با پزشک سپاهان تماس گرفت و گفت آبریزش بینی و کمی سوزش گلو دارم. از همین رو به او دستور داده شد تا در تمرین حاضر نشود تا ظرف دو روز آینده از او تست گرفته شود. با این وجود روز گذشته کلیه اعضای تیم سپاهان منهای مصلح، تست دادند که هیچ مورد مثبتی وجود نداشت. حتی راننده و خدمات تیم نیز تست داده اند اما نام شایان مصلح نیست چون او اصلا همراه تیم تست نداده که مشخص شود منفی بوده یا مثبت است. به خاطر علائمی که داشت به او گفته شده در تمرین حاضر نشود. فردا صبح از او تست گرفته می شود که اگر منفی بود مشکلی برای همراهی تیم ندارد اما اگر مثبت شد، به قرنطینه می‌رود.

,

دیگر بازیکن مصدوم سپاهان محمدرضا خلعتبری است. خلعتبری مشکلاتی در عضله دارد که MRI گرفته شده و در اختیار فیزیوتراپ تیم قرار دارد. کادر فنی سپاهان منتظر تشخیص فیزیوتراپ است. وضعیت نهایی او فردا مشخص می شود که می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر.

, MRI,

محمد نژادمهدی به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در بازی با پرسپولیس نیست.

,

 

,

*فولاد؛ بازگشت صالح حردانی، تست کرونای مثبت احمدزاده

, *فولاد؛ بازگشت صالح حردانی، تست کرونای مثبت احمدزاده,

صالح حردانی مدافع راست فولاد به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، همراه با کاروان فولاد به اهواز برنگشت.

,

علی بداوی و مسعود عالی‌پور دو عضو کادر فنی و همچنین یکی از اعضای تدارکات فولاد هم با مثبت بودن تست کرونای‌شان مواجه شده بودند، ولی این نفرات بعد از منفی اعلام شدن تست‌های‌شان به ایران برگشتند. حردانی در تمرینات گروهی فولاد هم حضور پیدا کرد و می‌تواند در بازی فردا برابر گل‌گهر به میدان برود.

,

همچنین از باشگاه فولاد خبر می‌رسد که تست کرونای فرشاد احمدزاده هافبک این تیم هم مثبت اعلام شده است و در بازی فردای سرخپوشان غایب خواهد بود. البته کادر پزشکی تیم فولاد از این بازیکن تست مجدد گرفته تا در مورد وی به قطعیت برسد.

,

 

,

* ذوب‌آهن؛ هت‌تریک حدادی‌فر در پارگی رباط صلیبی/ کاپیتان گاندوها خداحافظی می کند؟

, * ذوب‌آهن؛ هت‌تریک حدادی‌فر در پارگی رباط صلیبی/ کاپیتان گاندوها خداحافظی می کند؟,

قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای بار سوم از ناحیه رباط صلیبی زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت.

,

حدادی‌فر چند هفته پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مراحل درمانی‌اش را آغاز کرد. این بازیکن امیدوار بود با انجام فیزیوتراپی و دیگر مراحل درمانی به شرایط بازی برسد، ولی شدت مصدومیت حدادی‌فر طوری بود که در نهایت توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

,

این برای سومین بار است که کاپیتان ذوب‌آهن با چنین مصدومیت سختی مواجه می‌شود. حالا حدادی‌فر شش تا هفت ماه از میادین دور خواهد بود و باید دید این بازیکن برای آینده و بحث خداحافظی‌اش از فوتبال چه تصمیمی خواهد گرفت.

,

 

,

*صنعت نفت آبادان؛ بازگشت خالقی‌فر به تمرینات/ آبادانی ها با 2 غایب مقابل آلومینیوم

, *صنعت نفت آبادان؛ بازگشت خالقی‌فر به تمرینات/ آبادانی ها با 2 غایب مقابل آلومینیوم,

رضا خالقی‌فر وینگر صنعت نفت به دلیل مصدومیت در چند بازی گذشته این تیم غایب بود. این بازیکن اما با رفع آسیب‌دیدگی‌اش به تمرینات گروهی آبادانی‌ها برگشته و شرایط بازی را پیدا کرده است. البته دوری از تمرینات گروهی شاید باعث شود تا خالقی‌فر در ترکیب ثابت قرار نگیرد، ولی این بازیکن به احتمال فراوان با صلاحدید کادر فنی در لیست 18 نفره قرار خواهد گرفت.

,

صنعت نفت در حالی روز شنبه در آبادان میزبان آلومینیوم خواهد بود که حسین ساکی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. رحیم زهیوی هم مصدوم است و تا سه هفته دیگر قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

,

 

,

*پیکان؛ ۳ غایب برابر تراکتور

, *پیکان؛ ۳ غایب برابر تراکتور,

تیم فوتبال پیکان در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که سه بازیکن این تیم نمی‌توانند در بازی روز یکشنبه به میدان بروند.

,

 

,

محمد ابراهیمی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و دانیال ماهینی هم با وجود اینکه تمریناتش را شروع کرده است، ولی در بازی با تراکتور غایب خواهد بود. فرزاد حاتمی نیز که با مصدومیت و مثبت بودن تست کرونا مواجه شده بود، بازی با تراکتور را از دست خواهد داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه