اخبار داغ

مربیان مس رفسنجان و نساجی چه گفتند؟

ربیعی: از هدف‌گذاری باشگاه و پیش بینی دشمنان جلوتر هستیم/ الهامی: یک بازی پرتنش و فیزیکی مقابل مس داریم و محکوم به بردیم

ربیعی: از هدف‌گذاری باشگاه و پیش بینی دشمنان جلوتر هستیم/ الهامی: یک بازی پرتنش و فیزیکی مقابل مس داریم و محکوم به بردیم
مربیان مس رفسنجان و نساجی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی مربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان مقابل نساجی اظهار داشت: امیدوارم در این ایام نورانی و بابرکت، همه از مناجات با خداوند بزرگ بهره‌مند شده باشیم. مصدومیت در لیگ برتر اجتناب‌ناپذیر است و رخ می‌دهد، اما در این مسئله شاید شانس هم دخیل باشد و از این بابت بدشانس هستیم. در مصدومیت کریم‌زاده کسی با او برخورد نکرد و پای این بازیکن پیچید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره شرایط مصدومان تیم مس بیان کرد: محسن طرحانی که رفت و کارهای جراحی خود را انجام می‌دهد تا ظرف یک ماه آینده به ما ملحق شود. کریم‌زاده هم از بچه‌های بسیار خوب، بااخلاق و دارای عملکرد فنی مناسب است که سال بسیار خوبی داشت و برای اولین بار به‌عنوان یک جوان رفسنجانی در لیگ برتر بازی می‌کرد. او در حال کسب تجربه و شکوفایی بود و با قدرت‌تر بازمی‌گردد. منتظر طرحانی و کریم‌زاده هستم و هر دوی آنها برای من بسیار دوست‌داشتنی و قابل احترام هستند.

,

«در 12،10 هفته گذشته هیچ دیداری نبوده که کمتر از چهار بازیکن را در اختیار نداشته باشم.»، سرمربی مس رفسنجان ضمن بیان این جمله گفت: عقیل کعبی هم چهار کارته است و او را نیز در اختیار نداریم. با محمد انصاری هم تمرینات را به تازگی آغاز کردیم. او کم‌کم باید شرایط را برای خودش مهیا کند و در مسیر تمرینات قرار بگیرد. پس از چند جلسه تمرین، یک بازی دوستانه داشتیم که انصاری از ناحیه بالای کشاله راست دچار مصدومیت شدید شد. مصدومیت قبلی او روی زانوی چپ بود.

,

ربیعی با بیان اینکه انصاری در حال بهبودی است و شرایط بهتری را سپری می‌کند، تصریح کرد: او تا رسیدن به آمادگی کامل، دو تا سه هفته زمان می‌خواهد و این اتفاقات در فوتبال وجود دارد. کمی بدشانس هم بودیم که چند مهره را در هر مسابقه به خاطر مصدومیت نداشتیم. با این حال مجموعه تیم ما و بچه‌ها به‌صورت تیمی و با وحدت، صرف فعل خواستن و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند. بازی فردا این اتفاق رخ می‌دهد و شرایط نسبی خود را پیش می‌بریم.

,

وی با اشاره به تمجیدها از شاگردانش خاطرنشان کرد: خوشحالم که بسیاری از متخصصان، اهالی فوتبال و حتی هواداران عامّه فوتبال هم مس رفسنجان را شگفتی مسابقات قلمداد می‌کنند. این برای اولین حضور تیم در لیگ برتر خوب است، اما منطق را هم باید در قضاوت درخصوص تیم‌هایی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در نظر بگیریم. منطق می‌گوید سال اول در لیگ برتر سالی بسیار پُرتنش و پُرچالش خواهد بود. احساس می‌کنم مس از هدف‌گذاری باشگاه و نیز آنچه که خیلی از کسانی که تیم را دوست نداشتند دنبال می‌کردند، جلوتر هستیم.

,

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه این باشگاه در سال اول به دنبال تثبیت در لیگ برتر بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم از این هدف جلوتر رفتیم. تلاش می‌کنیم 9 بازی باقیمانده را هم با قدرت پشت سر بگذاریم و ان‌شاءالله با درجه بالاتر و تحقق بلندپروازی ذهن خود، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. در قضاوت حتماً به منطق هم نیاز داریم و به هواداران می‌گویم هر چه که تیم آسایش روانی بیشتری داشته باشد، بازدهی بیشتری خواهد داشت.

,

ربیعی با بیان اینکه تیم‌های تازه راه‌یافته به لیگ برتر تا آخرین لحظه دغدغه سقوط دارند و نارنجی‌پوشان با چنین دغدغه‌ای روبه‌رو نیستند، تصریح کرد: اینکه بسیاری از مراکز خبری از مس رفسنجان به‌عنوان شگفتی لیگ و تیمی باکیفیت یاد می‌کنند، برای مردم رفسنجان جای بسی خوشحالی دارد.

,

وی در مورد انتظار کسب سهمیه آسیایی از شاگردانش بیان کرد: انسان برای اهداف و آرزوهای بلند خود می‌جنگد. کسی نیستم که بگویم اصلاً اینگونه نیست و من منطق را در کلامم جاری می‌کنم. اگر بتوانیم امسال یا سال‌های آینده هدف و جایگاه بزرگی به دست بیاوریم، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و تلاش کردم این دیدگاه را به اعضای تیم القا کنم که از چیزی که در آن هستند، قانع نباشند.

,

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به دشواری مسابقات گفت: ما برای این هدف می‌جنگیم، اما لیگ برتر سخت است و بازی‌ها سنگین. در بسیاری از دیدارها شایسته این نبودیم که امتیازی نگیریم، اما این اتفاق افتاد و امتیاز نگرفتیم. مقابل آلومینیوم یک گل در دقیقه اول خوردیم و 89 دقیقه بازی به صورت مالکانه بازی کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم.

,

ربیعی در مورد دیدار با نفت نیز خاطرنشان کرد: مقابل نفت مسجدسلیمان از کمترین موقعیتی که به حریف دادیم، ضرر کردیم و نتوانستیم از فرصت‌ها بهره‌ای ببریم. بدشانس هم بودیم و توپ ما به تیر دروازه هم خورد، اما سبک بازی خود را ارائه کردیم و تلاش نکردیم عقب‌نشینی کنیم. در هر جایی که باشم، تلاش می‌کنم منطق بازی خود را در تیم جاری کنم.

,

وی درباره دشمنان تیم مس رفسنجان که در اظهاراتش به آنها اشاره کرده بود، اظهار داشت: ما مس را به لیگ برتر آورده بودیم و قهرمان لیگ دسته اول شده بودیم، اما دشمنان مجموعه مس رفسنجان هنوز داشتند ما را می‌زدند. مشخص است که چه افکاری پشت مسئله وجود داشت، اما من کاری به این موارد ندارم و تلاش می‌کنم روی استدلال‌ها، برنامه و محور خودم کار کنم.

,

سرمربی مس رفسنجان درباره دیدار با نساجی هم اظهار داشت: برای نساجی احترام زیادی قائلم. این تیم مدیرعامل، مربی و بازیکنان حاذقی دارد. هواداران پُرشور نساجی هم متعصب و قابل احترام هستند. می‌دانیم بازی سختی داریم و تلاش کردیم تیم مس از لحاظ فنی و روانی آماده بازی باشد. مطمئنم تیم ما فردا با صرف شدید فعل خواستن به زمین می‌رود و تمام تلاش خود را می‌کند امتیازات کامل این بازی سنگین را بگیرد.

,

ربیعی در مورد وضعیت محمد قاضی گفت: او به کرونا مبتلا شده بود و دو هفته درگیر شد. قاضی اکنون در لیست 20 نفره ما برای دیدار فردا قرار دارد، اما کمی از تمرینات دور بود. با این حال تلاش کردیم کم‌کم بار تمرینات را روی دوش او بگذاریم و امیدوارم هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی نزدیک شود. قاضی جزو بازیکنان باتجربه، متعصب و تأثیرگذار ماست.

,

*الهامی: یک بازی پرتنش و فیزیکی مقابل مس داریم و محکوم به بردیم

, *الهامی: یک بازی پرتنش و فیزیکی مقابل مس داریم و محکوم به بردیم,

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدا روز قدس را تبریک می‌گویم، چون روز همه مسلمانان است و باید آن را گرامی بداریم. هر دو تیم در شرایطی قرار دارند که این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مس تیم خوبی را مهیا کرده و نتایجی هم که گرفته، از کادر فنی و مدیریت و بازیکنان خوبی که دارد، نوید خوبی را در آینده برای فوتبال کرمان دارد.

,

وی در ادامه افزود: خودم بعد از 12، 13 سال به کرمان برگشتم. قطعاً فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شناخت کافی را از همدیگر دارند. تیم مس قابل احترام و منسجم است. می‌دانیم چه خواسته‌ای از بازی فردا داریم و این مسئله کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. بازی فردا یک بازی پرتنش و فیزیکی خواهد بود. هر دو تیم به ویژه ما نیاز مبرم به سه امتیاز داریم و برای به دست آوردن این سه امتیاز، مجبوریم که بجنگیم و از خودمان مایه بگذاریم. هر تیمی که تمرکز داشته باشد، می‌تواند سه امتیاز را کسب کند.

,

الهامی همچنین تصریح کرد: شرایط نساجی مثل سایر تیم‌هاست، ولی روز به روز بهتر می‌شویم. شما در این چهار بازی می‌توانید ببینید که چه روندی را داشته‌ایم. ما کیفیت خوبی ارائه کرده‌ایم و فقط به پرسپولیس و سپاهان باختیم. فکر می‌کنم فردا مردم یک بازی خوب را از تلویزیون تماشا خواهند کرد.

,

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره غایبان زیاد تیمش گفت: بازیکنان نساجی اگر 11 نفر هم باشند، باید برای برد بازی کند، چون راه دیگری ندارد. این را هم می‌دانیم که تیم سخت و بابرنامه‌ای جلوی روی‌مان است، اما به هر حال ما محکوم به برد هستیم.

,

الهامی با انتقاد از زمان دیدار تیمش عنوان کرد: نمی‌دانم چرا باید 8:45 بازی کنیم. با این شرایط دو بازی از تیم‌های رقیب‌مان در پایین جدول عقب می‌افتیم. چه فرقی می‌کند که مثلاً 9 بازی کنیم؟ از سازمان لیگ می‌خواهیم که بازی‌ها همزمان باشند.

,

وی با اشاره به برنامه دیدارهای ذوب‌آهن ادامه داد: اگر ذوب‌آهن اول با پرسپولیس و سپس با استقلال و بعد از آن با گل‌گهر بازی می‌کرد، قطعاً به این تیم فشار می‌آمد، ولی یک بازی را کنار کشیدند، در حالی که ذوب‌آهن می‌توانست جلوی پرسپولیس و همچنین استقلال مصدوم و محروم داشته باشد.

,

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: درست است که دست سازمان لیگ بسته است، ولی نیم ساعت تأخیر و همزمانی با دیدار سایپا هیچ فرقی برای هیچ تیمی نمی‌کرد. فکر می‌کنم سازمان لیگ کمی نسبت به ما کم لطفی کرده است. خواهشم این است که تیم‌ها همزمان بازی کنند. الان چهار پنج هفته است که جلوتر از ذوب‌آهن و سایپا و ماشین‌سازی بازی می‌کنیم. در روزهای آخر یک گل هم یک گل است. سایپا پارسال با تفاضل گل ماند. خواهشم این است که هیچ تیمی ضرر نکند و حقش ضایع نشود.

,

الهامی درباره شرایط تیم مس رفسنجان گفت: مس از چیزی که همه انتظار داشتند، فراتر بوده و این به درایت مدیریت باشگاه برمی‌گردد که پشت کادر فنی ماند. این مسئله نشان می‌دهد که مدیریت چقدر مهم است و همه دیدند که مس چقدر باکیفیت بازی می‌کند.

,

وی در پایان گفت: ممنونم از مسئولان خوب مس که مهمان‌نوازی خوبی داشته‌اند. امیدواریم فردا یک دیدار بدون تنش و بدون مشکل و با کیفیت برگزار شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه