اخبار داغ

مربیان فولاد و گل گهر چه گفتند؟

نکونام: هیچ قول و تعهدی به کسی ندادم و نخواهم داد/ الهویی: گل گهر سبک منحصر به فرد خودش را دارد

نکونام: هیچ قول و تعهدی به کسی ندادم و نخواهم داد/ الهویی: گل گهر سبک منحصر به فرد خودش را دارد
مربیان فولاد و گل گهر در نشست مطبوعاتی پیش از بازی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر اظهار داشت: این بازی هم مثل تمام بازی‌ها سختی خاص خودش را دارد. با تیم، پر مهره و با کیفیت گل‌گهر بازی داریم که برنامه ریزی خوبی از فصل گذشته و پس از صعود به لیگ برتر  داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: گل‌گهر اکنون یک تیم خوب، پر مهره و با بازیکنان با کیفیت هستند که نتایج آنها نشان از کیفیت‌شان می‌دهد. تیم ما هم برای بازی فردا آماده است و از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم که آمادگی خوبی داریم، اما متاسفانه ۷ بازیکن‌مان را فردا نداریم.
,
سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: شرایط تیم‌مان با توجه به بازی با النصر به این شکل شد و به تیم‌مان در آن مسابقه کم لطفی کردند و چند بازیکن‌مان کرونایی شدند. یک بازیکن‌مان را همان جا از دست دادیم و اکنون هم فرشاد احمدزاده را نداریم که شرایط‌مان را خیلی سخت کرده است.
,
نکونام ادامه داد: ۷ بازیکن تیم‌مان مصدوم  هستند و جزو نفراتی بودند که در لیگ قهرمانان آسیا برای ما بازی کردند و به آنها نیاز داشتیم. در هر صورت برای بازی فردا سایر بازیکنان کاملاً آماده هستند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه بگیریم.
,
وی در پاسخ به این سوال که چگونه بازیکنانش را پس از پایان کار در لیگ قهرمانان آسیا ریکاوری کرده تا فولاد در بازی‌های خانگی و خارج از خانه در لیگ نتیجه بگیرد، گفت: روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم، این برنامه را داشتیم که ابتدا ثبات را به تیم بیاوریم و سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. خدا را شکر در سال اول به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و در سال دوم حضور در مرحله گروهی را هدف داشتیم که باز هم در سال اول به این هدف رسیدیم و از پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کردیم‌ که کار سخت و سنگینی بود‌. خودتان می‌دانید که تیم العین تیمی بود که در لیگ امارات الوحده را در زمین خودش 4 بر یک شکست داد و شارجه را 2 بر صفر شکست داده بود. ما تیم پر قدرت العین را شکست دادیم و به مرحله گروهی رسیدیم.
,
سرمربی تیم فوتبال فولاد تاکید کرد: اکنون از لحاظ روحی کاملاً آماده هستیم و از روز اول هم که در این تیم حاضر شدیم، بنای ما این بود که تمام تمرکزمان را داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. هر اتفاقی هم افتاد، تعهدی نبود که باعث شود چون باختیم از نظر روحی هم شکست بخوریم. تیم‌مان به لحاظ روحی و روانی آماده است و بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند. شرایط خوبی را برای فولاد رقم زدند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در این شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. هیچ قول و تعهدی به کسی ندادم و نخواهم داد و تمام تمرکزم بازی به بازی است. با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالات و تعداد مصدومانی که داریم، شرایط‌مان اصلا خوب نیست، اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم تا این کمبودها را در مسابقات جبران کنیم.
,
 
,
*الهویی: گل گهر سبک منحصر به فرد خودش را دارد
,
سعید الهویی مربی گل گهر پیش از دیدار معوقه مقابل فولاد اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که فردا فرصت ارائه یک بازی جوانمردانه، درگیرانه، تاکتیکی و با کیفیت را خواهیم داشت. این وظیفه ماست که در شرایط کنونی، حال خوشی را برای تماشاگران تلویزیونی با نمایش و عملکردمان داخل زمین ایجاد کنیم.
,
مربی گل گهر افزود: فردا مقابل یک تیم بسیار باکیفیت قرار می‌گیریم. این تیم عملکرد خیلی خوبی و شاید فراتر از انتظار در لیگ قهرمانان آسیا داشت. از لحاظ فنی مستحق صعود از گروه بود و فوتبال باکیفیتی را در برابر باشگاه‌های بزرگ آسیا ارائه کرد. خیلی متاسفیم که این تیم با وجود بازی بسیار خوب نتوانست از گروهش صعود کند اما به بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی فولاد خسته نباشید می‌گوییم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.
,
وی تصریح کرد: فردا انتظار یک بازی درگیرانه در میانه زمین بین هافبک‌های خودمان و حریف را داریم. مطمئنیم اصلی ترین تاکتیک برای مقابله با فولاد، کنترل خط میانی آنهاست. به همین دلیل تدابیر تاکتیکی امیر قلعه‌نویی مبتنی بر قطع ارتباط خط هافبک و بازیکنان تهاجمی آن‌ها است. این وظیفه هافبک‌های ما است که تاکتیک‌هایی که در طول هفته کار کردیم را فردا اجرا کنند.
,
الهویی گفت: با وجود کیفیت بالای فولاد، ما هم تیم باکیفیتی هستیم. گل گهر سبک فوتبال منحصر به فرد خودش را دارد. بازی‌های جذاب و زیبا و تاکتیکی داریم. سعی می‌کنیم فردا مدل بازی خودمان را باز هم ارائه کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید و بازگشت مصدومان، دست قلعه‌نویی باز است و در هر پست چند بازیکن خوب داریم. مانند امین پورعلی و محمد آقاجانپور که در دیدار حذفی به ترکیب اصلی اضافه شدند و عملکرد خوبی داشتند. امیدواریم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار شود و تماشاگران تلویزیونی از دیدن آن لذت ببرند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه