اخبار داغ

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

ظریف خطای تاریخی کرده است/ سخن برخی مسئولان تکرار اظهارات دشمنان است

ظریف خطای تاریخی کرده است/ سخن برخی مسئولان تکرار اظهارات دشمنان است
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات وزیر امور خارجه کشور، گفت: ظریف با این اظهارات نسنجیده یک خطای تاریخی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت وگو با اروم نیوز، با انتقاد شدید از اظهارات وزیر امور خارجه، اظهار کرد: ظریف با این اظهارات نسنجیده یک خطای تاریخی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با بیان اینکه این اظهارات نشان می دهد که نمی توان ظریف را محرم دانست، افزود: برخی از این اظهارات تکرار اظهارات خصمانه دشمنان است.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: این سخنان و مخالفت با میدان یعنی مخالفت با  شهدا، مدافعان حرم، شهدای مقاومت و شهدای انقلاب‌ و هشت سال دفاع مقدس و یاران امام(ره) است.

,

عیسی زاده تصریح کرد: وقتی وزیری در مخالفت با میدان صحبت می کند یعنی در واقع بر خلاف اصول و آرمان های امام و رهبری حرکت می کند.

,

وی افزود: مخالفت با میدان یعنی حرکت و مخالفت با اصول و مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند.

,

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس انقلابی قاطعانه به این اظهارات ظریف پاسخ خواهد داد، افزود: مجلس انقلابی باید از عزت و اقتدار میدان در مقابل این اظهارات دفاع کرده و پاسخ انقلابی و قاطع دهد.

,

عیسی زاده افزود: سربازان ولایت در هر حزب و گروهی در دفاع از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان، وارد میدان شده و مانند ایشان که می گفتند نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا و نبرد با صهیونیست ها و نبرد با کج روی ها و نبرد با مسامحه کاران، نبرد با کسانی که با خون شهدا معامله می کنند، با این گونه افراد مقابله کنند.

,

وی با بیان اینکه جای خیانتکاران در سیاست خارجی نیست، تصریح کرد: باید پرچم جمهوری اسلامی و پرچم شهدا هر روز برافراشته شود و از مصلحت اندیشی خودداری کرده و مانند مالک اشتر  در کنار علی (ع) بوده و دست خیانت کاران را قطع کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه