اخبار داغ

فرماندار یزد:

افزایش قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان مطرح نشده است

افزایش قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان مطرح نشده است
رستگاری فرماندار یزد گفت: هیچ بحثی تاکنون در رابطه با افزایش قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان یزد مطرح نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، چند روز پیش بود که زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان در یزد از سوی رئیس اتحادیه نانوایان یزد مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جلال پیروزی فرد علت این درخواست را افزایش حقوق کارگران در سال جدید اعلام کرد و گفت: اکثر کارگران مشغول به فعالیت در نانوایی‌ها روزمزد هستند که حقوق آنها بر اساس قیمت نان مشخص می‌شود و از این موضوع که در سال جاری حقوق آنها به‌مانند دیگر کارگران سراسر کشور افزایش نیافته به‌شدت ناراضی بوده و درخواست افزایش حقوق دارند.

,

رئیس اتحادیه نانوایان یزد ادامه داد: طبیعتاً نانوایان باید از سود فروش نان، حقوق کارگران را بپردازند و وقتی نان افزایش نداشته باشد، نانوایان نمی‌توانند حقوق کارگران خود را افزایش دهند به همین علت درخواست افزایش قیمت نان را به کارگروه تنظیم بازار استان ارسال کرده و در انتظار تائید یا رد این درخواست هستیم

,

پیروزی فرد با اشاره به اینکه به علت شرایط سخت کنونی کارگران نمی‌توانند خرج و مخارج زندگیشان را تأمین کنند تصریح کرد: همین دلایل باعث شد تا اعتراضاتی را نسبت به قیمت نان در استان داشته باشیم زیرا که باقیمت‌های فعلی کارگران رغبت چندانی به فعالیت در نانوایی‌ها را ندارند.

,

این نکته قابل‌ذکر است که آذرماه سال پیش و حدود 5 ماه قبل بود که قیمت نان در یزد حدود 25 درصد افزایش داشت و متأسفانه این افزایش نه‌تنها سبب بهبودی کار برخی از نانوایی‌ها نشد بلکه کاهش کیفیت نان را هم در پی داشت.

,

بحث افزایش قیمت نان مطرح نشده است

, بحث افزایش قیمت نان مطرح نشده است, بحث افزایش قیمت نان مطرح نشده است,

اما امروز برای پیگیری مجدد این موضوع با سید محمد رستگاری فرماندار یزد مصاحبه‌ای کوتاه گرفتیم که وی در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت نان را در یزد خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی تاکنون در رابطه با افزایش قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان یزد مطرح نشده است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه